Byznys na očích
Franšízové koncepty najdeme v mnoha oblastech, není tedy divu, že i mezi optikami. Jednou z nich, která se v tuzemsku prostřednictvím rozvíjí i je i značka Doktor Klain, která u nás momentálně provozuje celkem 8 obchodů, z nichž jsou čtyři vlastní a čtyři fungují jako franšízy. Nejnovějším přírůstkem do sítě je zastoupení ve východomoravské metropoli – Zlín.
Ten však není zdaleka posledním městem, kde by ráda společnost otevřela nové provozovny. „Nadále chceme expandovat do všech krajů České republiky,“ upřesňuje rozvojové plány Petra Majerová ze společnosti Doktor Klain a dodává, že se existujícím pobočkám daří dokonce lépe, než firma očekávala.
Kompletní náklady na vybudování nové prodejny o rozloze zhruba 100 m2 se pohybují v rozmezí 600 tisíc až 2 milionů korun, a to včetně vybavení. K této částce je potřeba přičíst také 300 tisíc korun, které franšízový partner zaplatí jako licenční poplatek. Mateřské firmě následně franšízant odvádí 5% z obratu jako marketingový poplatek a 6% jako franšízový.
Jaké vlastnosti by měl splňovat ideální franšízový partner v síti Doktor Klain? Podle Petry Majerové by měl mít touhu po podnikatelské seberealizaci, osobní zainteresovanost v řízení a v neposlední řadě nadšení. Samozřemostí pak je dodržování provozních a pracovních postupů.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...