Dietní program Proticare se šíří prostřednictvím franšízového konceptu ve dvou možných formách: buď Specializované poradenské centrum Proticare nebo Kamenný obchod Proticare.
Středa
01.07.2015
Anna Kalinová poznala koncept Proticare nejdříve jako zákaznice. Svou vlastní ordinaci provozuje dva roky.
 

Říká se, že nejlepší reklamou je spokojený zákazník. Jedním z nich byla i Anna Kalinová, která využila služeb centra na redukci tělesné hmotnosti Proticare. Oblast výživového poradenství pro ní ale nebyl vstup na neznámé území. Než si otevřela vlastní ordinaci, působila jako výživová poradkyně. Může proto porovnávat.  „Mám bližší kontakt s klienty a produkt, který nabízíme je velmi účinný,“ vysvětluje Anna Kalinová, proč se rozhodla podnikat pod značkou Proticare.

Řídit svůj život

Každý člověk, který se vydal do neznámých vod podnikání, má pro tento důležitý životní krok jiné důvody. „Chtěla jsem být pánem svého času,“ vysvětluje Kalinová a dodává, že důležité pro ní bylo, aby svou práci mohla zkombinovat s péčí o děti. Její pobočka se nalézá v Praze 5 a funguje již druhým rokem.  

„Každý začátek podnikání je trochu komplikovaný. Od doby kdy jsem otevřela svou pobočku, se mi však daří čím dál lépe,“ komentuje úspěch své ordinace  Kalinová. Zájemcům o otevření vlastní výživové ordinace by Anna Kalinová vzkázala, že důležité je nebát se udělat velké rozhodnutí, vstoupit do byznysu a být trpělivý. Úspěch se dostaví.

Jde to jednoduše

Každý, kdo by si chtěl otevřít byznys pod značkou Proticare, má dvě možnosti. „Nabízíme dva koncepty našich provozoven, prvním je konzultační centrum a druhá prodejna s přípravky,“ vysvětluje Iva Hárovníková z firmy Homeo Sapiens stojící za konceptem Proticare. Na základě zvoleného konceptu je následně vhodné volit ideální umístění těchto provozoven.   

Pro zájemce o franšízové partnerství je velkou výhodou nízký vstupní licenční poplatek, který činní 20 tisíc korun. K počáteční investici je potřeba si také připočíst zařízení provozovny typovým vybavením, úpravu interiéru a exteriéru a v neposlední řadě první závoz zboží. Cena je stanovena na základě velikosti pobočky.