Chytit svou šanci
Jak se ve Vašem byznysu projevilo oživení české ekonomiky?
Musím bohužel říci, že de facto nijak. Abychom rozvíjeli naši síť, musíme být aktivní v lokalitách, kde nejsme a sami hledáme místa a investory pro náš koncept.
Kdo je vašim typickým zákazníkem?
Našim typickými zákazníky jsou muži i ženy, kteří mají v průměru 28 let a středoškolské vzdělání.
Jaké jsou Vaše expanzní plány?
Aktuálně připravujeme otevření dvou poboček v Praze a jedné v Brně.
Jaké jsou požadavky vůči franšízantům, a to jak kapitálové, případně prostorové
Je to vždy trochu individuální, ale většinou chci, aby to byli mladí lidé, kteří chytí šanci za pačesy a budou své podnikání rádi dělat. Měli by být solventní aspoň tak, aby jim banka půjčila na výstavbu a stroje. Velikost prostor by neměla klesnout pod 1000 metů čtverečních.
Jaké jsou Vaše zkušenosti s franšízovou spolupráci?
V jednom případě špatnou, protože náš franšízant měl svoji hlavu a nenechal si radit od nás, porušoval neustále franšízovou smlouvu. V druhém případě je spolupráce naprosto úžasná a hned je vidět, že náš systém a naše standardy fungují a jsou ziskové. Je to hodně o kvalitě person a zapálení do tohoto podnikání.
Co mohou vaši franšízanti od vstupu do sítě čekat?
Nejdříve hromadu práce na přípravě projektu, pak náběh a vlastní život svého „fitka“ pod skvělou značkou Fitness Clubů Olgy Šípkové. Po ekonomické stránce rychlou návratnost investice a dlouhodobou ziskovost. Pak i hromadu spokojených klientů, kteří rádi cvičí právě v našich fit centrech.
PŘEČTI ČLÁNKY
Jen jednu z 59 poraden, které pod touto značkou fungují, provozuje sám franšízor. Zhruba 60 procent franšízových poraden vlastní ženy.
Značka Naturhouse u nás působí už zhruba 15 let. Za tu dobu otevřela i s pomocí franšízantů bezmála 100 výživových poraden. Kdo se může stát majitelem dalších franšíz?
Filipa a Anetu Novákovi přivedla k myšlence podnikat s franšízou BodyBody maminka. Jaký byl start jejich byznysu?
Franšízová síť DepilConcept má v Česku již svého master-franšízanta. Ten ji chce rozšířit do míst s více jak 30 tisíci obyvateli.
Franšíza Body Express sází na franšízanty s manažerskými zkušenostmi. Pobočky mohou otevírat ve městech s více jak 10 tisíci obyvateli.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.