Momentálně funguje pod hlavičkou sítě Expreska 46 poboček. Drtivou většinu z nich, konkrétně 45 jich provozují franšízanti konceptu. Návratnost jejich investice se pohybuje v rozmezí od 3 do 5 let.
Čtvrtek
26.11.2015
Do konce roku 2016 pokrýt svými pobočkami celou republiku. Toho chce dosáhnout franšízová síť fitness klubů Expreska.
 

Fitness center najdeme na naše trhu celou řadu a může se zdát, že jsou si více či méně podobná. Existují fakt i výjimky, mezi něž patří například franšízový koncept Expreska, jež vsadil na kruhový trénink pro ženy. Momentálně se tak soustředí na obsazení „klíčových“ regionů, mezi něž patří česká krajská a další velká města, aby dosáhl obsazení celé naší republiky. Momentálně se připravuje zahájení provozu pobočky v Děčíně, k němuž by mělo dojít na začátku příštího roku.

„Naším cílem je, aby byla Expreska na trhu vidět a byla díky tomu první volbou pro ženy, které chtějí cvičit a zdokonalit si tak postavu či si udržet kondici,“ říká Martina Kodejšová, franšízová manažerka sítě Expreska. Právě z této marketingové podpory mohou pak těžit i jednotliví franšízoví partneři sítě. Právě ty může na připojení se ke konceptu zaujmout i nižší cena vstupní investice, jež činí zhruba 510 tisíc korun. „Zájemcům o naše licence doporučujeme mít však k dispozici určitou peněžní rezervu na případné úpravy prostoru a první marketingové aktivity v regionu, kde působí,“ vysvětluje Martina Kodejšová.

Mohlo by se zdát, že provozování fitness center může být sezónní byznys. Jak Martina Kodejšová upozorňuje, nemusí tomu tak být vždy a Expreska je toho důkazem. „Nedá se říci, že by byl náš byznys sezónní, ale jako v každém podnikání máme i my silnější a slabší měsíce. Těm slabším se však zdá předejít posílením marketingových aktivit, jak centrálních, tak lokálních,“ doplňuje Kodejšová s tím, že obdobími, kdy jsou tržby poboček vyšší, jsou začátky kalendářního i školního roku.