Zákazníci, kteří jsou zvyklí využívat při objednávkách v síti McDonald´s obsluhy za pultem se nemusí obávat, že o ni přijdou. Samoobslužné kiosky je zcela nenahradí.
pondělí
04.01.2016
McDonald´s přináší do Česka nový koncept obsluhy, který v rychlém občerstvení zlepší a zefektivní služby.
 

V blízké budoucnosti si budou moci zákazníci tohoto franšízového řetězce objednávat své občerstvení vedle standardního způsobu i prostřednictvím samoobslužných kiosků. Výsledkem bude individuální příprava jídla pro jednotlivce. Pilotní projekt spustila společnost na konci listopadu v Praze 4 na Jižní spojce.

Zákazníci McDonald‘s díky této inovaci dostanou možnost mít objednávku zcela ve svých rukou. Kromě klasické objednávky na pokladně si budou moci navolit menu na dotykové obrazovce a zaplatit kartou. S obsluhou se tak mohou setkat až u výdeje hotového jídla. „Každý zákazník je jiný, a podle toho chceme ke každému přistupovat. Pokud někdo nemá chuť s obsluhou komunikovat, bude tu pro něj samoobslužný kiosek. Prostřednictvím něj bude moci učinit objednávku podle své chuti, kartou zaplatit a právě připravené jídlo si vyzvednout,“ říká Zuzana Svobodová, tisková mluvčí společnosti McDonald´s ČR.

Šetření času i peněz

V praxi představuje samoobslužný kiosek velký, lehce ovladatelný tablet. Zákazník přímo před sebou vidí nabídku a sestaví si menu dle svého vkusu a chuti. Tímto způsobem si lze objednat z celého sortimentu restaurací McDonald´s. Po dokončení volby a platbě kartou, kterou lze provést i bezkontaktně, kiosek vytiskne stvrzenku na dané menu. V tu chvíli vidí zaměstnanci celou objednávku v kuchyni a začínají ihned s přípravou čerstvého jídla. Na displeji nad pultem se do několika sekund objeví číslo objednávky z lístku, a v tu chvíli je jídlo hotové. „To je další změna, kterou nový koncept restaurací přinese. Tím, že se jídlo připraví přímo pro každou objednávku, vymizí postupně příprava produktů předem. V současné době se připravené jídlo buď v průběhu 10 minut prodá, anebo se zlikviduje. S novým systémem už nepromarníme ani těch pár minut,“ říká Zuzana Svobodová.

Nový koncept obsluhy umožní například rozšířit nabídku jídel. Další kroky mohou dle společnosti směřovat i k dalším novým službám, které zákazníkům poskytnou ještě větší komfort. Směr naznačují restaurace McDonald´s v západních zemích, kde se samoobslužné kiosky testují a zavádějí.

Dalo by se očekávat, že společně s implementací samoobslužných kiosků, se bude moci snížit i počet zaměstnanců na jednotlivých provozovnách. Jak společnost upozorňuje, není tomu tak. Zaměstnanci, kterým ubyde práce za pultem díky samoobslužným kioskům, budou mít plné ruce práce s individuální přípravou jídel, nebo budou k dispozici v zákaznické zóně.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015