Licence na provozování tří klubů a jednoho konceptu setkávání žen na tři roky přijde zájemce na 180 tisíc korun. Připravit by se měl i na paušální měsíční franšízový poplatek ve výši 4500 korun a marketingový poplatek ve výši 15 tisíc korun, který bude platit ročně.
pondělí
18.01.2016
Popularita networkingu v Česku sílí. Důkazem je i koncept Empiria 21, který je novinkou v Katalogu franšíz.
 

V letošním roce by síť klubů ráda otevřela nejméně čtyři franšízové pobočky, se kterými míří v začátku do krajských měst. Nicméně počítá i s rozvojem mimo ně. Myslíme si, že pro networkingový klub je místo nejen ve všech krajských městech, ale i v městech okresního formátu. Přesvědčuje nás o tom naše skupina v Říčanech, které mají cca 15 tisíc obyvatel,“ říká Petr Slavík ze společnosti Empiria 21.

Příprava franšízového konceptu k vytvoření sítě networkingových klubů Empiria 21, které u nás fungují od roku 2014, trvalo celému týmu zhruba tři měsíce. Snažili jsme se vše připravit a nastavit tak, aby franšízant měl nejen všechny informace a postupy po ruce, tak jak to u franšízových konceptů má být, ale aby pro něj bylo provozování franšízy Podnikatelského klubu Empiria 21 i ekonomicky zajímavé a s rychlou návratností,“ vysvětluje Petr Slavík s tím, že ta se pohybuje v rozmezí 9 až 12 měsících.

První franšízová pobočka spatřila světlo světa na podzim loňského roku v Českých Budějovicích. V rámci licence získal franšízant možnost provozovat během tří let tři kluby. Díky tomu bude v únoru zahájen provoz klubu v Táboře, následně pak vznikne ještě jeden českobudějovický klub.

Ideálním zájemcem o franšízovou licenci klubu Empiria 21 je podnikatel, který hledá další podnikatelskou příležitost a nový zdroj kontaktů. „Jsme networkingový klub, takže mezi požadavky patří zejména komunikativnost a příjemné vystupování. Velkou výhodou je znalost místního podnikatelského prostředí v dané lokalitě. Obchodníci, makléři a další profese s vybudovanou sítí kontaktů tak mohou mít snazší start, ale i ti, co přichází z jiných profesí, naučíme, jak vybudovat networkingové kluby,“ upozorňuje Petr Slavík.

Momentálně se Empiria 21 soustředí na vybudování sítě po naší republice, nicméně do budoucna se chce vydat i za naše hranice. „Myšlenka zahraniční expanze má v našich plánech své místo. Asi nikoho nepřekvapí, že z historických i jazykových důvodů je pro nás v tomto ohledu nejatraktivnější Slovensko,“ doplňuje Petr Slavík.