Zisk ze spolupráce
V letošním roce by síť klubů ráda otevřela nejméně čtyři franšízové pobočky, se kterými míří v začátku do krajských měst. Nicméně počítá i s rozvojem mimo ně. „Myslíme si, že pro networkingový klub je místo nejen ve všech krajských městech, ale i v městech okresního formátu. Přesvědčuje nás o tom naše skupina v Říčanech, které mají cca 15 tisíc obyvatel,“ říká Petr Slavík ze společnosti Empiria 21.
Příprava franšízového konceptu k vytvoření sítě networkingových klubů Empiria 21, které u nás fungují od roku 2014, trvalo celému týmu zhruba tři měsíce. „Snažili jsme se vše připravit a nastavit tak, aby franšízant měl nejen všechny informace a postupy po ruce, tak jak to u franšízových konceptů má být, ale aby pro něj bylo provozování franšízy Podnikatelského klubu Empiria 21 i ekonomicky zajímavé a s rychlou návratností,“ vysvětluje Petr Slavík s tím, že ta se pohybuje v rozmezí 9 až 12 měsících.
První franšízová pobočka spatřila světlo světa na podzim loňského roku v Českých Budějovicích. V rámci licence získal franšízant možnost provozovat během tří let tři kluby. Díky tomu bude v únoru zahájen provoz klubu v Táboře, následně pak vznikne ještě jeden českobudějovický klub.
Ideálním zájemcem o franšízovou licenci klubu Empiria 21 je podnikatel, který hledá další podnikatelskou příležitost a nový zdroj kontaktů. „Jsme networkingový klub, takže mezi požadavky patří zejména komunikativnost a příjemné vystupování. Velkou výhodou je znalost místního podnikatelského prostředí v dané lokalitě. Obchodníci, makléři a další profese s vybudovanou sítí kontaktů tak mohou mít snazší start, ale i ti, co přichází z jiných profesí, naučíme, jak vybudovat networkingové kluby,“ upozorňuje Petr Slavík.
Momentálně se Empiria 21 soustředí na vybudování sítě po naší republice, nicméně do budoucna se chce vydat i za naše hranice. „Myšlenka zahraniční expanze má v našich plánech své místo. Asi nikoho nepřekvapí, že z historických i jazykových důvodů je pro nás v tomto ohledu nejatraktivnější Slovensko,“ doplňuje Petr Slavík.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
Franšízová obchodní síť Extéria Market se stará o BOZP, požární ochranu a další zákonné povinnosti klientů. Firmy, které je nemají splněné, jsou příležitostí k růstu na trhu.
Celosvětová franšíza The Alternative Board poskytuje manažerské a konzultační poradenství přes 30 let. V Česku poptávka po jejich službách roste, a proto hledají nové franšízanty.
Mail Boxes Etc. je franšíza pro ty, kteří hledají podnikání s mezinárodním úspěchem. To je případ i Saši Cvetojeviče, master-franšízanta pro jadranský region. Co zájemcům radí?
Finanční skupina Partners splnila podmínky ČNB a získala bankovní licenci. Svou činnost by měla zahájit v prvním čtvrtletí 2024. Jak to ovlivní franšízanty Partners Market?
Nejčtenější
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.