Studia, která jsou v provozu více než rok, zaznamenala podle majitele sítě BodyBody Seena Aquina růst tržeb o 40% a počtu tréninků o 70%.
Úterý
31.05.2016
Franšízová studia BodyBody zaznamenala růst tržeb i počtu tréninků. EMS stroje značky XBody lze nyní pořídit i na leasing.
 

Systém cvičení, který šetří čas a poskytuje zákazníkům maximální komfort, je mezi zájemci o atraktivní postavu stále oblíbenější. Potvrzuje to i koncept BodyBody, který v roce 2014 začal testovat franšízový provoz ve dvou studiích a od poloviny téhož roku odstartoval nabízení franšízových licencí. Na konci roku 2015 měl již sedm studií provozovaných franšízanty. Momentálně má BodyBody 12 franšízantů a do konce roku firma plánuje zprovoznit celkem 17 studií. „V nejbližší době budeme otevírat v dalších třech lokalitách, a to v Praze, Liberci a Litoměřicích a o dalších jednáme,“ říká majitel franšízové sítě BodyBody Seen Aquin.

Metodu EMS, která je postavena na elektrické stimulaci svalů, začala firma představovat veřejnosti v roce 2013, kdy byla absolutní novinkou. Od té doby se objevila na trhu EMS značná konkurence, kvůli které je podle Seena Aquina nutné udržovat vysokou kvalitu služeb. Konkurenční studia však mají i zájem stát se součástí konceptu BodyBody. „V letošním roce jsme například otevřeli nové studio v Praze v Korunní ulici a hled první měsíc provozu se nám podařilo zdvojnásobit počet zákazníků,“ říká o efektivitě spolupráce Seen Aquin.

Právě společný marketing a zavedená značka je podle majitele sítě tím, co podnikatele na spolupráci s BodyBody láká. Mezi další faktory patří inovativní metoda EMS a návratnost počáteční investice. U malých studií, které nevyžadují velké investice na rekonstrukci, se totiž návratnost podle firemních dat pohybuje do jednoho roku provozu. Managementu se rovněž díky současnému růstu daří sjednávat výhodnější ceny dodávek pro studia. Proto je nyní možné pořídit studio o jednom tréninkovém přístroji a rozloze 60 m² od půl milionu korun. Tréninkové stroje je nově možné s předjednanými finančními institucemi zakoupit i na leasing.

Kromě centrálního marketingu podporuje BodyBody své franšízanty i lokálními marketingovými kampaněmi, díky kterým se podle Seena Aquina daří zaplnit studio a pokrývat provozní náklady již od prvního měsíce provozu. „Zaručíme franšízantům i územní exkluzivitu v jejich oblasti a poradíme s klíčovým výběrem správné lokality,“ uzavírá Seen Aquin s tím, že podpora zahrnuje pomoc s architektonickým návrhem, s nezbytnými povoleními a dokumentací, včetně smlouvy, formulářů a asistencí při kompletním vybavení studia.