Vyšší kvalita, vyšší zisk

„Naši franšízanti dostávají ucelený balíček služeb od vstupního předání know-how, zaškolení, stavby prodejny až po následný servis,“ říká spolumajitel konceptu Náš Grunt Aleš Kotěra.
Úterý
21.06.2016
Franšízový koncept Náš Grunt každoročně navyšuje tržby. Pro franšízanty rozšiřuje sortiment kvalitních potravin.
 

Zájem o kvalitní potraviny se na tuzemském trhu neustále zvyšuje. Svědčí o tom popularita a vzrůstající tržby farmářských trhů a obchodů specializujících se na prodej kvalitních potravin. Vůbec prvním konceptem, který v  této oblasti  působí již od roku 2010, je ryze český projekt Náš Grunt. Od doby, kdy byl koncept založen, mu každým rokem rostou tržby, přičemž obrat za rok 2015 přesáhl částku 157 miliónů korun.

Za dobu své existence se spolumajitelům Aleši Kotěrovi a Jiřímu Málkovi podařilo vytvořit stabilní firmu, která po počátečních obtížích navázala úzké vztahy s řadou dodavatelů, a vytvořila systém centrální logistiky s širokou databází kvalitních producentů. Mezi další faktory umožňující obchodním partnerům dosahovat rychlejšího zisku patří podle Aleše Kotěry například centralizovaná prodejní data z informačního systému, nebo centrálně řízené obchodní a marketingové aktivity.

Koncept Náš Grunt v současnosti provozuje čtyři vlastní prodejny a 18 franšízových obchodů. V uplynulém roce se firma věnovala zkvalitňování sítě, jehož důsledkem bylo ukončení spolupráce s některými partnery. Na druhou stranu se však podařilo otevřít obchody v atraktivních lokalitách, např. v Praze 2 na Francouzské ulici. „Velkým projektem, který nyní spouštíme je velkoobchod pro partnery mimo naší síť. Pochopitelně tak, aby nedocházelo k přímé konkurenci s našimi obchody,“ říká Aleš Kotěra s tím, že právě s řadou partnerů firma spolupracuje na velkoobchodní bázi.

Koncept Náš Grunt spolu s velkoobchodním projektem připravuje pro současné a budoucí franšízanty zejména rozšiřování sortimentu. V prodejnách jsou již nyní k dostání bezlepkové produkty, bio potraviny a nově i superpotraviny a tento sortiment bude nadále rozšiřován. „Od konce minulého roku firma rovněž realizuje takzvané tematické měsíce, v jejichž rámci je zákazníkům nabízen balíček novinek, ochutnávek či produktů pro dané období,“ uzavírá novinkami Aleš Kotěra.