Průměrná doba návratnosti investice, která je 13 900 eur za standardní model, se pohybuje okolo jednoho roku. Rekordním úspěchem v návratnosti je ale doba pouhých 4 měsíců.
pondělí
11.07.2016
Polský franšízový koncept mobilních kaváren Bike Café usiluje o český trh. V současnosti vyvíjí IT systém pro přesný monitoring prodeje.
 

Profesionalita v prodeji kávy a vstřícnost vůči zákazníkům jsou dva pilíře, na kterých stojí franšízový koncept Bike Café. Spolu s třetím, kterým je výhoda mobility, si koncept získává oblibu nejen v domovském Polsku, ale i v Čechách, kde má zatím jedno zastoupení v Liberci. „V současnosti evidujeme řadu zájemců z Česka a zaznamenali jsme, že jejich počet v nedávné době vzrostl. Momentálně s nimi vedeme jednání o nových lokacích,“ popisuje vývoj značky Bike Café na tuzemském trhu manažer Bike Café Alexander Pietrzak.

Aby management firmy učinil celý koncept atraktivnější a výkonnější, je momentálně vyvíjen nový IT systém, který bude mít za cíl monitorovat prodeje a pracovní dobu. Průběžně je též zdokonalován servis a nabídka, která kromě kávy zahrnuje sušenky, křupavé tyčinky nebo čerstvé ovocné džusy. Káva zůstává hlavním produktem, strategií mobilních kaváren však podle Alexandra Pietrzaka je nabízet ke kávě vždy nějaký chutný doplněk, přičemž osvědčené pokrmy jsou následně prostřednictvím centrály doporučovány i ostatním franšízantům.

Kromě doporučení zákaznicky atraktivních produktů zahrnuje podpora franšízantů například startovací balíček, který zahrnuje barové doplňky a značkové oblečení. Centrála rovněž vyhledává nejrůznější události, na nichž se mohou franšízanti objevit a pomoc je nabízena i v případě vyřizování formalit týkajících se nového prodejního místa.  Průměrná návratnost investice je okolo 12 měsíců, přičemž obraty jsou závislé na umístění kavárny a ročním období. Samozřejmostí je asistence centrály při výběru vhodného obchodního místa a franšízantům je k dispozici i simulace návratnosti investice a seznam prodejních míst s odhadem jejich obchodního potenciálu.

Zákaznicky nejoblíbenější a tedy nejprofitabilnější produkty se podle Alexandra Pietrzaka řídí podle aktuální sezóny. „Obecně jsou nejúspěšnější kávy capupucino, latte a americano. V létě se nejlépe prodává ledová káva a v zimě je to zase horká čokoláda,“ uzavírá výčtem nejlépe prodávaných produktů Alexander Pietrzak.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015