Podle marketingového ředitele Romana Vodrážky zaznamenala značka Smilepoint růst i v zahraničí. Momentálně se koncept rozjíždí v Dánsku a zájem projevilo i Chorvatsko, Polsko nebo Ukrajina.
Úterý
26.07.2016
Koncept nabízející kosmetické bělení zubů Smilepoint se dostává stále více do povědomí lidí. Franšízantům neúčtuje procenta z prodeje.
 

Že jsou kosmetické služby stále více vyhledávané, dokazuje franšízový koncept na bělení zubů Smilepoint. Atraktivitu této služby vysvětluje podle zástupce konceptu Romana Vodrážky jednak to, že se jedná o módní záležitost, která je populární u současné mladé generace, druhým důvodem je z hlediska podnikání nižší finanční náročnost pro ty zájemce, kteří chtějí rozjet vlastní byznys a realizovat se v tomto oboru.

Zájemci o franšízovou licenci by měli mít k dispozici 109 tisíc korun, což je suma, která zahrnuje školení začínajících podnikatelů, designové křeslo, LED lampu a 100 kusů bělících balíků. Aplikací těchto 100 kusů se podle Romana Vodrážky dostává franšízant do zisku. Mezi zákazníky je kromě tohoto produktu zájem i o čistě naturální produkt, který je sice o něco dražší, ale zcela přírodní. rentsbilní je podle statistik i formule klasik, která sice obsahuje 0,016% peroxidu vodíku, je to ale stejné množství, jaké se uvolňuje při čištění zubů kteroukoliv zubní pastou s fluorem. "Zákazníci se tedy nemají čeho obávat," vysvětluje marketingový ředitel.

Těm zájemcům, kteří se rozhodnou do konce roku přistoupit k systému Smilepoint, udělí centrála tzv. odběrové prázdniny. Tato nabídka zaručí, že franšízant nebude podle smlouvy nucen odebírat nadbytečné množství produktů, čímž má být umožněn plynulejší rozjezd salonu. Další výhodou konceptu je, že společnost neúčtuje procenta z prodeje. Projekt je tak nyní podle Romana Vodrážky ve fázi, že se vyplácí nejen jako doplňková služba do již zavedených salónů, wellness center a podobných zařízení.

Pro úspěšnost konceptu jsou však pobídky ze strany centrály jen jednou stranou mince. Hlavní roli hraje samotný franšízant, resp. jeho/její šikovnost v tom, jak dovede produkt představit a prodat. „Franšízantům pomáháme na celorepublikové úrovni, ale osobní kouzlo je vždy podstatné,“ potvrzuje Roman Vodrážka s tím, že společnost Smilepoint má zatím tři pobočky a před podpisem smlouvy jsou zástupci firmy s partnery v Ústí nad Labem, Chomutově, Praze a v Ostravě.