„V případě, že franšízant vlastní vhodné vozidlo, představuje jeho investici v podstatě jen vstupní franšízový poplatek, v jehož rámci má zajištěnu územní exkluzivitu nebo marketingový balíček,“ říká jednatelka Dita Freibergová.
Pátek
12.08.2016
Systém asistenčních služeb Novodobá sanitka plánuje rozšiřování aktivit. Momentálně jedná o udělení master-franšízové licence pro slovenský trh.
 

Pestrost franšízových konceptů umožňuje prakticky všem zájemcům najít takovou oblast podnikání, která by vyhovovala jejich povaze. Novodobá sanitka nabízí realizaci těm, kteří mají zájem na společensky odpovědném jednání a cítí zároveň potřebu pomáhat a být prospěšní. Projekt, jehož klientelu tvoří převážně senioři, tak představuje vhodnou příležitost pro všechny, kteří se chtějí věnovat podnikání se sociálním rozměrem.

Zájemců, kteří se dotazují na možnost získání licence, registruje centrála 10 až 15 měsíčně. Na základě těchto dotazů je realizováno průměrně deset schůzek, z nichž pouze jednomu žadateli je obvykle udělena licence. Za poslední půl rok se množství poboček Novodobé sanitky rozrostlo o čtyři, celkový počet na tuzemském trhu se tak vyšplhal na 28 asistenčních center. Navíc bylo uvedeno do provozu první centrum na Slovensku, kde momentálně probíhají jednání o udělení master-franšízové licence.

Výhodou konceptu je podle jednatelky konceptu Dity Freibergové skutečnost, že Novodobá sanitka zůstává jediným subjektem na trhu, který poskytuje předmětné služby v uceleném a komplexním rozsahu. Atraktivitu podle ní nenarušuje ani existence firem nabízejících podobné služby, protože se nejedná o konkurenci v pravém slova smyslu. Takové subjekty totiž neposkytují komplexní služby, ale nabízí většinou jen prostou přepravu.

Cílem společnosti je do budoucna rozšiřovat služby a nabízet kromě přepravy i další navazující asistenční služby. Celý projekt by se tak měl koncepčně posouvat k charakteru sociální služby. Tímto krokem by mělo dojít k rozšíření možností navazování spolupráce s cílovými místy přepravy a k získání různých forem veřejných podpor pro zvýšení marketingové propagace franšízantů i franšízy nebo pro rozšíření vozového parku. Celý projekt bychom rádi zařadili pod sociální služby již od 1.1.2017,“ uzavírá Dita Freibergová.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014