Lodostrefa je vhodná jak pro podnikatele, pro něž je ledové podnikání jediným zdrojem příjmů, tak pro ty, kteří by chtěli stánek provozovat jako doplňkovou aktivitu. Minimální investice vyjde zhruba na 380 tisíc korun.
Úterý
13.09.2016
Původem polský franšízový systém stánků nejen se zmrzlinou Lodostrefa nabízí Česku licence. Franšízanti získají obchodní jednotku na klíč.
 

Mezi franšízovými koncepty je řada těch, které se dají snadno umístit na frekventovaných místech a být tak na blízku velkému množství zákazníků. Tato strategie se již osm let osvědčuje polskému franšízovému systému Lodostrefa, který usiluje o umístění stánků s touto značkou u nákupních center, hypermarketů, v obytných čtvrtích či u škol. Franšízantům se rovněž nabízí možnost jednání s velkými obchodními řetězci a nákupními centry, v jejichž prostorách by chtěli prodejní činnost vykonávat.

Lodostrefa patří v současnosti v domovském Polsku k nejmodernějším sítím zmrzlináren, kde si mohou zákazníci zakoupit italskou nebo americkou zmrzlinu. Nabídka se však neomezuje pouze na mraženou pochoutku, protože k dostání je rovněž populární granita nebo vafle.

Kromě pravidelných dodávek komponent pro výrobu zmrzliny nabízí centrála obchodním partnerům asistenci při získávání povolení nebo při řešení formálních a technických požadavků provozoven. Zástupci firmy proto jednají sami s hygieniky v rámci zajištění kvality vody a celkového schválení franšízy po hygienické stránce. Franšízor rovněž zajišťuje přístup k vodě a elektřině a partneři tak mohou získat stánek prakticky na klíč.

Zájemci o tuto značku si mohou vybírat z řady obchodních variant. Mezi nimi naleznou například plně vybavenou zmrzlinárnu s jedním strojem na italskou zmrzlinu, která vyjde zhruba na 380 tisíc korun. Další variantou je stánek se strojem na kornoutovou zmrzlinu za zhruba 450 tisíc. Největší zájem ze strany podnikatelů je však o variantu doplňující zmrzliny o nabídku vaflí. Podnikatel od franšízora obdrží návrh na vhodné umístění stánku, přičemž tato dohoda je spojena s investicí ve výši 615 tisíc korun. Mezi investory je momentálně oblíbené financování prostřednictvím leasingové společnosti.

S konceptem Lodostrefa se budou moci seznámit návštěvníci listopadového Veletrhu franchisingu ve Slovanském domě, kde se bude u příslušného stánku podávat zmrzlina z nabídky této značky, aby mohli zájemci ochutnat výrobky osobně.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015