Podnikání s autovýrobky
Vzhledem k rostoucímu motoristickému průmyslu roste i poptávka po kvalitních automobilových výrobcích. Toho chce využít společnost LucArt Automotive, která je v domovském Polsku největším řetězcem specializovaných maloobchodních prodejen. Se svým sortimentem, který zahrnuje motorové oleje, autobaterie nebo nabíječky, nyní usiluje proniknout i do Česka. „Momentálně probíhají jednání s několika společnostmi. Dokud jednání nebudou uzavřena, nebudeme zveřejňovat podrobnější informace,“ komentuje současný stav jednatel společnosti Łukasz Kłosowski.
Pro expanzi na český trh se LucArt Automotive rozhodl na základě údajů o prodeji a průzkumu trhu, který potvrdil stabilní poptávku po automobilových výrobcích. Zájem povzbudily také rostoucí počty maloobchodních a velkoobchodních zákazníků z České republiky ve Slezsku, kteří si polské prodejny LucArt vybrali jako svá hlavní dodavatelská centra. V současnosti provozuje LucArt 17 obchodů, z čehož je 11 franšízových. „Poslední období bylo převážně o řešení právních náležitostí. Celý proces dopadl úspěšně a společnost může začít v Česku podnikat. Momentálně také probíhají přípravné práce na zahájení provozu českého skladu,“ říká Łukasz Kłosowski.
Franšízanti získávají od centrály podporu při hledání vhodného místa nové provozovny a k dispozici je jim rovněž přístup k interním systémům firmy. Každý nový obchod bude také umístěn na největších e-portálech. Ideální kandidát by měl mít schopnost řídit vlastní podnikání a být připraven převzít za obchod plnou odpovědnost. Měl by disponovat vlastním, případně pronajatým obchodním prostorem o rozloze alespoň 50 m² a výhodou, nikoli však nutnou podmínkou, je i předchozí zkušenost z automobilového průmyslu.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
Nejčtenější
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem