Zaměstnanec franšízantem
Fastfoodový gigant McDonald´s pokračuje v budování své franšízové sítě. Po dvaceti letech zaměstnání u společnosti se v pořadí devatenáctým franšízantem v Česku stává Petr Zlínský, který sám několik let řídil rozvoj franšíz v Česku a na Slovensku. Nyní bude od 10. listopadu 2016 sám provozovat nově otevřenou restauraci v obchodním centru Aupark v Hradci Králové. Z celkového počtu 93 je nyní v Česku 73 restaurací řízeno franšízanty.
Poskytnutím franšízové licence českému podnikateli tak nadnárodní firma pokračuje v trendu podpory místních podnikatelů. „Předávání našich restaurací do rukou franšízantů znamená velmi dobrý směr rozvoje naší společnosti,“ říká Tomáš Rogacz, generální ředitel společnosti McDonald´s ČR s tím, že z nastaveného kurzu mohou profitovat jak zákazníci, tak zaměstnanci, kteří rodinné zázemí všeobecně oceňují.
Čeští franšízanti jsou podle centrály McDonald´s stabilními partnery, což dokládá předání dvou restaurací do rukou druhé generace v rámci rodiny. Průměrně na jednoho stávajícího franšízanta v Česku připadají více než tři restaurace. „Rozhodně se tohoto trendu neobáváme, protože s předáváním restaurací do rukou franšízantů máme dobré zkušenosti. Kandidát na franšízu musí projít tvrdým školením a ne každému se podaří licenci získat. Musí totiž prokázat vysoké manažerské schopnosti. Franšízu tak získají jen ti nejlepší,“ komentuje pro portál Franchising.cz podmínky spolupráce mluvčí McDonald´s Zuzana Svobodová.
PŘEČTI ČLÁNKY
V roce 2023 u nás otevřel jeden ze světově nejznámějších franšízových řetězců fast foodu šest nových restaurací. Jaké mají další byznysové plány?
Téměř polovinu franšízových partnerů McDonald's v Česku tvoří ženy a jsou úspěšné. Jako majitelky vedou hned několik restaurací.
Novou generální ředitelkou společnosti McDonald’s pro český a slovenský trh se stala Yuliya Badritdinova. Aktuálně tak má na starosti 3 trhy.
Fastfoodový gigant zahajuje kvůli proces ukončení svého byznysu v Rusku. Tamní trh opouští po 30 letech.
Žebříček největších světových franšíz ovládly fastfoody. Uspěly i značky působící v Česku.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...