Kontakty pro byznys
Šířit osvětu a informace o výhodách networkingu si jako jeden z hlavních cílů vytkla společnost Empiria 21. Dává tak o sobě vědět prostřednictvím sociálních sítí, internetu, tištěných médií a je rovněž partnerem řady regionálních akcí. A protože učí podnikatele budovat své jméno právě prostřednictvím networkingových setkání, chápe své vlastní akce a klubová setkání jako nejlepší cestu své propagace. Tato strategie se společnosti vyplatila, když za dva roky existence se její databáze rozrostla na 1500 účastníků z celé republiky.
Do konce roku stihne centrála ještě zaškolení nových franšízantek, které otevřou v lednu nový klub v Jihlavě, a plánuje rovněž akce na první pololetí. „Mohu prozradit, že v květnu nás opět čeká velké celovečerní setkání na zámku Štiřín, a kontinuálně pracujeme s naší členskou základnou na tom, aby se jim networking v našem podání vyplácel a členové našich klubů viděli v Empirii 21 významný přínos pro své podnikání,“ říká spoluzakladatel konceptu Petr Slavík.
V roce 2016 Empiria 21 otevřela kluby v Praze, přičemž jejich večerní akce bývají podle Petra Slavíka vyprodané již měsíc dopředu. Většina ze stávajících členů také obnovila členství a pokračuje do dalšího roku. Do budoucna je cílem pro firmu udržet i nadále vysokou úroveň akcí, díky nimž se daří oslovovat nové podnikatele.
Se zájemci o licenci pořádá centrála několik informativních setkání, kdy se vzájemně dvě strany poznávají. Kandidáti se musí také zúčastnit akcí, aby na vlastní kůži poznali, co obnáší podobná setkání organizovat. Osobní zkušenost je tak podmínkou vstupu do obchodního partnerství. Podnikatelský klub Empiria 21 má v tuto chvíli 7 klubů, z toho čtyři jsou franšízové (České Budějovice, Tábor, Praha 2 a Praha 10). Tři kluby na Praze 4, v Říčanech a v Dolních Břežanech jsou provozovány jako vlastní. Na počátku roku 2017 se otevírají další tři franšízové kluby v Jihlavě, Českých Budějovicích a na Praze 2.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
Franšízová obchodní síť Extéria Market se stará o BOZP, požární ochranu a další zákonné povinnosti klientů. Firmy, které je nemají splněné, jsou příležitostí k růstu na trhu.
Celosvětová franšíza The Alternative Board poskytuje manažerské a konzultační poradenství přes 30 let. V Česku poptávka po jejich službách roste, a proto hledají nové franšízanty.
Mail Boxes Etc. je franšíza pro ty, kteří hledají podnikání s mezinárodním úspěchem. To je případ i Saši Cvetojeviče, master-franšízanta pro jadranský region. Co zájemcům radí?
Finanční skupina Partners splnila podmínky ČNB a získala bankovní licenci. Svou činnost by měla zahájit v prvním čtvrtletí 2024. Jak to ovlivní franšízanty Partners Market?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.