Budoucnost s EVROPOU
EVROPA Realitní kancelář na trhu působí více než 17 let, loni se rozrostla o další pobočky. Majitel nové kanceláře v Českých Budějovicích JIří Plch je realitním veteránem, nemovitostem se věnuje řadu let, a podle centrály franšízové společnosti tak jeho začlenění do prodejního systému EVROPY odstartuje ve firmě novou etapu. Již loni v lednu realitní kancelář Michala Macka zahájila provoz pobočky také v pražských Vršovicích.
„S realitami mám zkušenosti, bohužel jsem ale v minulosti nevsadil na dobrého koně, což mne přivedlo k EVROPA realitní kanceláři," říká jednatel vršovické kanceláře Tomáš Löbl. EVROPA si loni kladla za cíl expanzi do menších měst, další provozovny zahájily svou činnost na Mělníku, v Čelákovicích, a pražských Horních Počernicích, v jednání jsou Karlovy Vary či Olomouc. "Pobočky budeme letos otevírat napříč celou zemí, za rok bychom chtěli jejich počet zdvojnásobit," říká ředitel akvizice Petr Lovětinský v EVROPA Realitní kanceláři s tím, že pobočkám poskytují veškerý servis, proto jejich počet bude podřízen možnostem centrály. "Nechceme pouze prodávat licence, ale o své kanceláře také pečovat," říká.
Čas na nový start na trhu s nemovitostmi je nyní vice než příznivý. I letos bude panovat výhodná situace na trhu. Objem realitních investic ve střední a východní Evropě loni vzrostl meziročně zhruba o desetinu na necelých 300 miliard korun. Téměř polovina připadala na Polsko, 30 % na Česko, kde vzrostl objem realitních investic meziročně o necelou třetinu. S jídlem roste nicméně chuť, a je třeba se připravit na fakt, že právě v realitách se nelze vyhnout neustálému boji s rostoucí konkurencí. I podle Lovětinského místo na trhu stále je.
Přímou cestou k úspěchu
"Nebojím se říci, že nabízíme jedny z nejlepších podmínek na trhu, a to pro všechny zainteresované strany," tvrdí Petr Lovětinský. "Před podpisem jakékoliv smlouvy jednáme na rovinu, nelžeme. S franšízanty i makléři se nadále potkáváme, navštěvujeme pobočky, připravujeme je i na případné těžkosti," vysvětluje Lovětinský s tím, že za úspěch kanceláří samozřejmě společnost neručí. "Každého navedeme tak, aby úspěšný byl. Jestli ale franšízant na naše rady dá, to už je na něm samotném," dodává.
Realitní kancelář EVROPA aktuálně poutá pozornost zákazníků i nových franšízantů skrze televizní reklamu, v níž říká, že "Budoucnost vašeho bydlení nemusí být ve hvězdách". To samé ostatně platí i pro oblast podnikání, pod zavedenou značkou na trhu je vždy snazší přesvědčit a získat nové klienty. V realitách je pak důvěra při obchodu obzvlášť důležitá, lidé totiž často skrze makléře investují veškeré své životní úspory a třeba i rodinný majetek. Rozhodování bývá proto z podstaty věci dlouhodobé a opatrné.
EVROPA kromě lokální exkluzivity poskytuje svým partnerům například podporu v efektivním vedení provozních nákladů a výnosů. Vytváří pro své franšízanty konkrétní marketingové kampaně, podporující prodej přímo v jejich regionu. K inzerci mohou výhodně využít centrální web, kam lze vkládat vlastní zakázky.
PŘEČTI ČLÁNKY
Realitní trh nabízí podnikatelské příležitosti neustále. Zároveň se ale jedná o silně konkurenční prostředí. S podporou franšízového partnera se v něm uspět dá.
Jak vypadá současný trh s nemovitostmi a co chtějí současní klienti v tomto oboru? Právě to nám přiblížil generální ředitel franšízové sítě realitních kanceláří Re/Max Jan Hrubý.
V okresních městech vidí realitní franšíza Century 21 velký potenciál. Během června zahájily provoz pobočky v Praze a Ostravě.
V březnu to bude rok, co se Dušan Měchura stal jedním z franšízantů sítě Next Reality. Jak se mu daří a co vnímá jako hlavní výhody franšízingu?
„Současná situace nahrává makléřům, kteří dokáží dát přidanou hodnotu celému procesu prodeje nemovitosti," prozrazuje Tomáš Jelínek, ředitel Century 21 Česká republika.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Jsme obchodníci, ne prodavači
Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...
Jsme obchodníci, ne prodavači
Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!
Jsme obchodníci, ne prodavači
Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti
Mobilní domy míří do Prahy
MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu
jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...
Asociace bez dvou realitek
Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...
Asociace bez dvou realitek
Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda
myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.