Za licenci zaplatí noví franšízanti Déjà Vu boutique jednorázově 50 tisíc korun, na vybavení prodejny je poté potřeba nejméně 200 tisíc.
Úterý
21.02.2017
Žádné podnikání není jednoduché, provozovat second hand však podle majitele franšízové sítě Déjà Vu boutique zvládne i zájemce světem obchodu zcela nedotčený.
 

Před rokem odstartovala svou činnost česká franšízová síť Déjà Vu boutique. Zaplnit volný prostor na trhu s oděvy se tehdy rozhodla Romana Tvarůžková, která založila v ČR také franšízovou společnost Novodobá Sanitka. Již po prvních měsících provozu Déjà Vu boutique otevíral třetí franšízu. Pobočku na Praze 4 v březnu 2016 zakoupil Dominik Paťha, který se o pár měsíců později stal majitelem celé franšízové sítě. Za cíl si stanovil vybudování secondhandové sítě, jež nemá v Čechách a na Slovensku obdoby.

V secondhandových prodejnách Déjà Vu boutique nabízí oblečení prestižních italských značek za příznivé ceny. Italské zboží z druhé ruky podle Paťhy prodejnám zajišťuje takřka nulovou konkureci na trhu. Letos plánuje otevření nových poboček na Slovensku, kde má aktuálně 8 vážných zájemců. Poté chce hledat master-franšízora také v Polsku a dokončit e-shop, jehož prostřednictvím by značka mohla začít prodávat své zboží také na internetu. Jednotlivé pobočky by se na obsahu a nabídce příslušného webu měly podílet.

Volných měst je stále dost

Zájemci o franšízy se podle Dominika Paťhy ale hlásí stále častěji také v České republice. "Měst, kde ještě nemáme prodejnu a jsou tak pro potenciální franšízanty stále volná, je hodně," říká. Jeho novým partnerům by mělo stačit k otevření franšízy kolem 250 tisíc korun, neměl by mu chybět podnikatelský duch, měl by být angažovaný a mít chuť pouštět se do nových projektů.

"Každému pomáháme, a myslím si, že provozovat naší franšízu zvládne opravdu každý, kdo skutečně chce," tvrdí Paťha s tím, že jeho značka je skutečně jedinečná díky nabídce proslulých značek jako Armani, Dolce & Gabbana, Prada, Pierre Cardin, Calvin Klein, a další. "Žádné podnikání není jednoduché. V našem případě jde ale přece jen o secondhand, kde je hlavní náplní obchodu přeprodej zboží," dodává. Franšízantům poskytuje prý veškerou potřebnou podporu a pomoc například se zařízením dotací na zaměstnance, k dispozici mají i komplexní návod pro provoz pobočky a kompletní firemní marketing.


/1/
zobrazit více