Aplikace? Byznys i legrace
Koncept Eazi-Apps pochází z Leicesteru, a v Česku zatím nemá žádného franšízanta. "Jsme v jednání se zájemci z České republiky, průměrně se nám hlásí asi 2 uchazeči o spolupráci za týden," říká developer aplikací pro smartphony a master-franšízant Ladislav Gubeliny. Často se ale podle něho nejedná o skutečně vážné adepty, někdy je zajímá spíše trend mobilních aplikací jako takových, nežli obchodování s nimi. Značka Eazi-Apps se specializuje na technologickou podporu pro začínajícího podnikatele, jeho vzdělávání a poskytnutí marketingových materiálů, potřebných k vybudování úspěšné společnosti.
E-shopům například nabízí aplikace pro objednávky a prodej přes telefon, či pro věrnostní programy. Umožňuje také posílat zprávy přímo zákazníkům. Licence pro obchodování s Eazi-Apps stojí jednorázově 10 tisíc eur bez DPH. Každý franšízant dostane na starost oblast s přibližně 400 tisíci obyvateli, za jednu aplikaci platí zákazníci kolem 5000 euro. Ceny jsou přitom doporučené, a každý obchodník má možnost poskytovat například množstevní slevy.
Už 6 aplikací stačí k prvnímu výdělku
Podle propočtů centrály v Košicích tak franšízantovi stačí prodat 6 aplikací, aby se mu vrátila vstupní investice. Další příjmy mu mohou plynout ze servisu, kdy se musí postarat například o aktualizace aplikací pro nové typy telefonů. "Ten trend sem teprve přichází, také proto do vývoje aplikací i technické podpory Eazi-Apps stále investujeme peníze i čas. Ve světě tohoto marketingového nástroje firmy využívají častěji, znamená pro ně stále důležitější podporu prodeje," dodává Gubeliny.
Velkou výhodou konceptu je v ČR podle Gubeliniho takřka nulová konkurence. Podnikání v oblasti mobilních aplikací je podmíněno absolvováním školení s odborníky, případně účastí na online tréninku. Spíše než technický talent, znalosti a myšlení, je v případě franšízantů Eazi-Apps žádoucí ambiciózní osobnost se zájmem o dlouhodobou spolupráci. Využíváním mobilního webu by měl franšízant svým klientům pomáhat především při získávání nových zákazníků, zvyšování podílu tržeb, a v neposlední řadě při odlišení se od konkurence v oboru.
PŘEČTI ČLÁNKY
Celosvětová franšíza The Alternative Board poskytuje manažerské a konzultační poradenství přes 30 let. V Česku poptávka po jejich službách roste, a proto hledají nové franšízanty.
Mail Boxes Etc. je franšíza pro ty, kteří hledají podnikání s mezinárodním úspěchem. To je případ i Saši Cvetojeviče, master-franšízanta pro jadranský region. Co zájemcům radí?
Finanční skupina Partners splnila podmínky ČNB a získala bankovní licenci. Svou činnost by měla zahájit v prvním čtvrtletí 2024. Jak to ovlivní franšízanty Partners Market?
„Každý rok se nám daří rozšiřovat působení o jeden až dva regiony,“ prozrazuje Jana Škabradová, Operation Manager franšízové sítě TAB Board CZ.
Franšízový projekt OK POINT zvítězil v soutěži Franchisa roku 2022. Své prvenství získal za vysokou kvalitu poskytovaných služeb, ekonomické výsledky a podporu franšízantům.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.