Díky možnostem si aplikace kreativně upravovat podle potřeb, přináší koncept Eazi-Apps do podnikání i zábavu a nový způsob komunikace se zákazníky a spotřebiteli třeba v propojení se sociálními sítěmi, hudebními kanály a podobně.
pondělí
10.04.2017
Do ČR míří britská značka Eazi-Apps. Její franšízy pro prodej mobilních aplikací působí ve 25 zemích a nabízejí na 1500 produktů.
 

Koncept Eazi-Apps pochází z Leicesteru, a v Česku zatím nemá žádného franšízanta. "Jsme v jednání se zájemci z České republiky, průměrně se nám hlásí asi 2 uchazeči o spolupráci za týden," říká developer aplikací pro smartphony a master-franšízant Ladislav Gubeliny. Často se ale podle něho nejedná o skutečně vážné adepty, někdy je zajímá spíše trend mobilních aplikací jako takových, nežli obchodování s nimi. Značka Eazi-Apps se specializuje na technologickou podporu pro začínajícího podnikatele, jeho vzdělávání a poskytnutí marketingových materiálů, potřebných k vybudování úspěšné společnosti.

E-shopům například nabízí aplikace pro objednávky a prodej přes telefon, či pro věrnostní programy. Umožňuje také posílat zprávy přímo zákazníkům. Licence pro obchodování s Eazi-Apps stojí jednorázově 10 tisíc eur bez DPH. Každý franšízant dostane na starost oblast s přibližně 400 tisíci obyvateli, za jednu aplikaci platí zákazníci kolem 5000 euro. Ceny jsou přitom doporučené, a každý obchodník má možnost poskytovat například množstevní slevy.

Už 6 aplikací stačí k prvnímu výdělku

Podle propočtů centrály v Košicích tak franšízantovi stačí prodat 6 aplikací, aby se mu vrátila vstupní investice. Další příjmy mu mohou plynout ze servisu, kdy se musí postarat například o aktualizace aplikací pro nové typy telefonů. "Ten trend sem teprve přichází, také proto do vývoje aplikací i technické podpory Eazi-Apps stále investujeme peníze i čas. Ve světě tohoto marketingového nástroje firmy využívají častěji, znamená pro ně stále důležitější podporu prodeje," dodává Gubeliny.

Velkou výhodou konceptu je v ČR podle Gubeliniho takřka nulová konkurence. Podnikání v oblasti mobilních aplikací je podmíněno absolvováním školení s odborníky, případně účastí na online tréninku. Spíše než technický talent, znalosti a myšlení, je v případě franšízantů Eazi-Apps žádoucí ambiciózní osobnost se zájmem o dlouhodobou spolupráci. Využíváním mobilního webu by měl franšízant svým klientům pomáhat především při získávání nových zákazníků, zvyšování podílu tržeb, a v neposlední řadě při odlišení se od konkurence v oboru.