Nový koncept Hudy mini je určen pro menší města.
Úterý
09.06.2009
Především do menších měst se chce dostat franchisový řetězec Hudy sport se svým novým konceptem Hudy mini.
 

Síť prodejen se sportovními a outdoor potřebami a oblečením má nyní v Česku a na Slovensku 41 prodejen. Z toho většina je franchisová, 15 jich je s podílem mateřské firmy. Nyní se chce síť soustředit i na menší města prostřednictvím menšího konceptu Hudy mini. Chceme v menších městech vytvořit malé prodejny o padesáti šedesáti čtverečních metrech, abychom se více přiblížili zákazníkům v těchto městech,“ uvedl v LN šéf obchodní sítě značky Richard Litochleb.

I zavedené obchody

Hudy se chce orientovat při rozvoji své značky i na již zavedené obchody, které by se schovaly pod křídla zavedené značky. „V současné době ekonomického útlumu je to rozumná varianta expanze, která může být velmi výhodná i pro samostatné obchodníky,“ dodává k tomu Martin Jonáš z poradenské firmy PROFIT system.

Silný hráč

Řetězec Hudy sport, který po roce 1989 založil horolezec Jindřich Hudeček patří s konsolidovaným ročním obratem kolem 40 mil. eur a 350 zaměstnanci k významným hráčům na trhu se sportovním zbožím. Majitelé centrále odvádějí podle franchisingové smlouvy pět procent ze zisku prodejny. „Poplatek recyklujeme zpátky do firmy,“ vysvětluje Litochleb. „Školíme prodavače, financujeme reklamy.“ dodal. Firma si zakládá na tom, že nechce být v obchodních centrech, ale pouze ve středu měst.