Pro hamburger s telefonem

McDonald’s plánuje svoji celostátní americkou premiéru mobilních plateb na konci roku, což byl zřejmě také impuls pro Burger King k urychlení příprav na vlastní systém objednávek skrze smartphone.
pondělí
03.07.2017
Závody mezi největšími řetězci fastfoodů o objednávky skrze mobil vyhrává Burger King. Porazí svého největšího rivala McDonald’s?
 

Americký řetězec rychlého občerstvení Burger King testoval technologie pro mobilní platby od prosince loňského roku v restauracích v Miami, brzy je podle tiskové zprávy zavede šířeji, uvedl prezident Jose Cil podle agentury Bloomberg. Firma se začíná přípravovat pro zavedení této služby navíc po celých Spojených státech do několika měsíců.

Soutěž o technologické prvenství je další kapitolou soupeření mezi výrobci hamburgerů. Zatímco například celosvětový kavárenský franšízový žetězec Starbucks mobilní platby umožňuje jíž delší dobu, fast-foodové řetězce se nyní snaží svou letitou ztrátu v tomto směru dohnat. Starbucks má díky věrnostním programům a akcím přes 13 milionů registrovaných zákazníků.

V sázce je opravdu mnoho

Aplikace, která umožní objednávky prostřednictvím mobilního telefonu, by měla pomoci společnosti Burger King vybudovat těsnější vazby se zákazníky, řekl Cil. „Naši hosté s námi chtějí komunikovat a proto hledáme pohodlný způsob, jak jim tento dialog umožnit,“ uvedl. Podobně jako Burger King, také McDonald’s chce zajistit svým zákazníkům "bezproblémové a větší pohodlí". Hosté si budou moci jídlo objednat a zaplatit již cestou do restaurace, na přepážce si ho poté pouze vyzvednou.

K mobilním platbám se přidružují samozřejmě také věrnostní programy a další přidané služby, které mají stále náročnější hosty udržet u hamburgerů a hranolek. V sázce je opravdu mnoho pro všechny zúčastněné firmy. Společnost Burger King se letos pustila do opravdu tvrdého boje o každého zákazníka. Celý trh s rychlým občerstvením se mění a firmy začínají sázet na všemožné slevy a speciální akce. McDonald’s chystá kromě jiného modernizaci a vylepšení svých franšízových poboček v rámci tzv. Zážitku budoucnosti.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015