Kultovní franšíza The PUB
Vybudovat silnou mezinárodní značku si dali za cíl majitelé české franšízové sítě restaurací The PUB, a výsledky expanze ukazují, že klást si velké cíle nebylo chybou, právě naopak. "Na jaře letošního roku jsme otevřeli šestou provozovnu v Praze, tentokrát na Chodově a to přímo v nové části nákupního centra Chodov. Zajímavostí je, že The PUB Chodov je první restaurace v nákupním centru s tankovým pivem Pilsner Urquell v celé ČR. Pracujeme na projektu v Košicích, nicméně vzhledem k extrémně náročné rekonstrukci celé budovy spadne otevření provozovny do příštího roku," říká jednatel společnosti Martin Šampalík.
The PUB ale uspěl také v Německu. "Naše pobočka v Berlíně funguje výborně. Za pár let se z ní stalo kultovní místo, kam míří pravidelně mnoho místních i návštěvníků Berlína. I proto naši franšízanti v Berlíně uvažují o další pobočce, pro kterou již hledají vhodné místo. I my vidíme u našich západních sousedů velmi slušný potenciál rozvoje a proto aktuálně vyjednáme o vybudování The PUB v Norimberku," tvrdí Šampalík. Expanze pokračuje i v rámci ČR, kde hledá značka aktuálně franšízanty ve městech jako Olomouc, Zlín, Brno, Ústí nad Labem, Děčín, Jihlava, Teplice, Kladno, Mladá Boleslav, Jablonec nad Nisou.
Zkušenosti i sympatie
V ČR registruje The PUB podle Šampalíka stále největší zájem o novou franšízu z Prahy. "Stále tu je prostor možná až na tři další restaurace," říká. V úvahu připadá i druhá provozovna v Ostravě - pokud bude souhlasit tamní franšízant. Jaké jsou požadavky na nové franšízanty? "Samozřejmě nás zajímají dosavadní pracovní zkušenosti kandidáta. Chceme vědět, zda byl v minulosti v manažerské pozici, a zda vedl nějaký pracovní tým. Preferujeme, když má zkušenosti s oborem, do kterého plánuje vstoupit. Zájemci ale nevyplňují žádné testy a tak jako i v jiných situacích je důležité, aby zafungovali vzájemné sympatie," vysvětluje Martin Šampalík.
Gastronomický koncept The PUB vznikl v roce 2005, kdy byla v Plzni otevřena pilotní provozovna. Spojuje prvky zábavy, dobrého jídla a piva, které si hosté mohou sami načepovat na výčepech umístěných přímo na stolech. Franšíza The PUB vyjde minimálně na asi 5,2 milionu korun, z toho 200 tisíc činí poplatek za licenci, a 5 milionů je předpokládaná investice do úprav a vybavení provozovny. Poté platí pravidelné poplatky centrále 2 % z obratu. Restaurace musí ležet v centru města s minimálně 50 tisíci obyvatel, a musí být veliká minimálně 300 metrů čtverečních. Chybět nesmí možnost venkovního posezení.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...