Cavavin, franšíza plná vín
Značku Cavavin založil v roce 1985 Michel Bourel na západě Francie. V současnosti má celkem na 150 prodejen, z toho 30 jich leží v pařížském regionu, další například v Británii, Švýcarsku, Belgii, či Lucembursku. Cavavin stihla letos otevřít již 7 franšízových poboček. Koncept nabízí téměř 2 000 referencí exkluzivních a autentických produktů, kromě francouzských vín nalezneme v nabídce také vína španělská, italská, chilská, jihoafrická a vybrané destiláty. Propracovaná logistika umožňuje optimalizovanou dodávku vín a lihovin do všech vinoték.
V Cavavin jsou přesvědčeni, že víno je produktem budoucnosti. Víno nabízí neuvěřitelnou rozmanitost chutí a u zákazníků vyvovlává širokou škálu dojmů. V tuto chvíli nabízí Cavavin podnikatelskou příležitost provozovat vlastní franšízu také poprvé v České republice prostřednictvím franšízové nebo master-franšízové licence. Vinotéka jistě najde svou klientelu především ve městech s výraznou kupní silou, tedy především v Praze, případně v Brně či Plzni. Ideálním místem pro vinotéku jsou nákupní galerie obchodních center nebo umístění prodejny přímo v centru města, např. pobllíž obchodu s delikatesami.
Degustační mix jako cesta k zákazníkům
Franšízanti přebírají z centrály propracovaný systém získávání zákazníků a péče o ně - noví zákazníci si mohou zakoupit "degustační mix" vín a posléze jsou zařazeni do věrnostního programu. Součástí konceptu je také personalizovaná nabídka vín, promoční akce a pravidelné degustace. Zkušenosti z vinařství nejsou podmínkou, jelikož firma zajistí úvodní zaškolení včetně návštěvy vinic.
Samozřejmostí je následné průběžné poradenství v oblasti vín. Nicméně znalost vín, zájem, záliba ve víně je velké plus. Cavavin poskytne franšízantům potřebnou podporu týkající se řízení prodejny, IT nástroje, systém objednávek, pomoc s optimalizací skladu, podporu komunikace, atd., koncept ale současně vychází z předpokladu, že zájemce již má vlastní zkušenosti s podnikáním.
PŘEČTI ČLÁNKY
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!