Dobrý obchod s Bon Bonem
Do světa čokolády, marcipánu, nugátu a ručně vyráběných pralinek zve originální česká franšízová síť Bon Bon. Ve stálé nabídce má značka společnosti Kovandovi s.r.o. přibližně 110 druhů pralinek vlastní výroby, vyrábí také marcipánové a čokoládové figurky, a další originální speciality. Strategií konceptu je nabídnout zákazníkovi netradiční zážitek, zaujmout ho kvalitou produktů a originálním vzhledem obchodů. V letošním roce Bon Bon otevřel jednu novou franšízu v Praze, a další dvě na Slovensku (Banská Bystrica, Humenné).
"Daří se nám dobře, ale stále máme spoustu práce. V tuto chvíli chystáme na příští rok především jako novinku menší velikost pralinek, které by měly být levnější a tedy i lépe prodejné v případě, kdy zákazník chce ochutnat více našich výrobků najednou," říká majitelka značky Petra Kovandová. Bon Bon průměrně vyprodukuje ročně na 36 tun pralinek, které prodává právě skrze vlastní i franšízové prodejny i skrze stánkový prodej (především v obchodních centrech).
Odhodlání, pozitivní přístup, a organizační schopnosti
Pro uchazeče o nové franšízy má vytipované prostory a OC po celé zemi, kde jsou volná vhodná místa. Konečný výběr prostor je ale vždy na franšízantovi, stejně jako třeba nákup chladící vitríny pro uskladnění zboží na provozu. Vzhled pobočky vždy navrhuje značka za spolupráce se specialisty na design, počáteční investice na uzpůsobení prodejny dle standardů značky se odhaduje na čtvrt milionu korun. Obchod musí mít minimálně 20 čtverečních metrů pro provoz obchodu s čokoládou, a asi 40 metrů pro čokolatérii
Za jednorázovou licenci za obchod Bon Bon zájemci zaplatí 50 tisíc korun, vhodná jsou pro pralinkárnu podle Kovandové především města nad 35 tisíc obyvatel. Zkušenosti v oboru a ni v podnikání nejsou třeba. Bon Bon vyžaduje ale podnikatelské odhodlání, pozitivní přístup, a organizační schopnosti. Kovandovi nabízejí také licenci pro prodej v typizovaném obchodním stánku, jehož příprava před zahájením provozu trvá asi jeden měsíc. Stojí celkem necelých 320 tisíc bez DPH.
PŘEČTI ČLÁNKY
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!