Česká pizza a pasta z Itálie
V roce 2017 stihla Pizza Coloseum obsloužit přes milion zákazníků. Všechny restaurace české franšízové sítě Pizza Coloseum jsou podle jejího zakladatele Jana Mužátka „italské náměstí pro setkávání moderních lidí, kteří vědí jak si užít restauraci.” Cílem společnosti je být jiní, být originální. Většinu hostů restaurací tvoří rodiny s dětmi, proto je součástí Pizza Coloseum i dětská značka Kids Coloseum. Téměř ve všech restauracích jsou umístěné velké dětské koutky a jídelní lístek ve formě časopisu pro nejmenší.
Společnost vznikla již v roce 1993 jako Bakare Gastroservis s.r.o., a původně se zabývala poskytováním různých gastronomických služeb. První restauraci s italskou kuchyní ještě pod názvem Bakare otevřel majitel o dva roky později ve Vodičkově ulici v Praze. Vlastník se posléze přejmenoval na Coloseum Restaurants s.r.o, a založil zároveň společnost Pragogastro za účelem dovozu nejen surovin z Itálie, které dodává zejména exkluzivně do svých restaurací, ale i dovozu italských obalových materiálů, příborů, či profesionálních technologií. Dnes má Pizza Coloseum 11 vlastních poboček po celé zemi a franšízy v Ostravě a Teplicích.
Italské suroviny i trendy
Co Pizzu Coloseum odlišuje od konkurence na trhu? "Především nejsme fastfood ani pizzerie, ale autentická italská restaurace. Také franšízantům stavíme a dodáváme celé restaurace na klíč. Zakládáme si navíc na opravdu čerstvých a kvalitních surovinách dovezených přímo z Itálie, které pečlivě vybíráme za pomoci těch nejlepších kuchařů a specialistů," vysvětluje Jakub Karlíček z marketingového oddělení Pizza Coloseum. "U nás i např. pizzu připravujeme z italské mouky, italské mozzarelly i šunky,“ dodává. V nabídce má síť ale i těstoviny, mořské plody, steaky, saláty, dezerty, a další speciality, mezini nimiž nechybí třeba grilovaná chobotnice.
Personál restaurací včetně kuchařů prochází pravidelnými školeními, šéfkuchař každý měsíc v Itálii sleduje nové trendy v gastronomii, na které značka posléze reaguje například novinkami v nabídce. Od franšízantů Pizza Coloseum nevyžaduje vstupní poplatky, platí ale cca 500 tisíc za dokumentaci a realizaci projektu, samotné vybavení restaurace vyjde přibližně na tři miliony korun. Centrála doporučuje pro novou restauraci prostory o velikosti minimálně 400 m2, výhodou je možnost venkovního posezení. Návratnost investice bývá do dvou let.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...