Česká pizza a pasta z Itálie

Oblast Prahy a okolí je podle majitelů Pizzy Coloseum již obsazená. Franšízanty značka naopak hledá ve vzdálenějších větších městech.
Úterý
19.12.2017
Síť restaurací Pizza Coloseum nabízí podnikatelskou příležitost ve městech jako České Budějovice či Frýdek Místek.
 

V roce 2017 stihla Pizza Coloseum obsloužit přes milion zákazníků. Všechny restaurace české franšízové sítě Pizza Coloseum jsou podle jejího zakladatele Jana Mužátka „italské náměstí pro setkávání moderních lidí, kteří vědí jak si užít restauraci.” Cílem společnosti je být jiní, být originální. Většinu hostů restaurací tvoří rodiny s dětmi, proto je součástí Pizza Coloseum i dětská značka Kids Coloseum. Téměř ve všech restauracích jsou umístěné velké dětské koutky a jídelní lístek ve formě časopisu pro nejmenší.

Společnost vznikla již v roce 1993 jako Bakare Gastroservis s.r.o., a původně se zabývala poskytováním různých gastronomických služeb. První restauraci s italskou kuchyní ještě pod názvem Bakare otevřel majitel o dva roky později ve Vodičkově ulici v Praze. Vlastník se posléze přejmenoval na Coloseum Restaurants s.r.o, a založil zároveň společnost Pragogastro za účelem dovozu nejen surovin z Itálie, které dodává zejména exkluzivně do svých restaurací, ale i dovozu italských obalových materiálů, příborů, či profesionálních technologií. Dnes má Pizza Coloseum 11 vlastních poboček po celé zemi a franšízy v Ostravě a Teplicích.

Italské suroviny i trendy

Co Pizzu Coloseum odlišuje od konkurence na trhu? "Především nejsme fastfood ani pizzerie, ale autentická italská restaurace. Také franšízantům stavíme a dodáváme celé restaurace na klíč. Zakládáme si navíc na opravdu čerstvých a kvalitních surovinách dovezených přímo z Itálie, které pečlivě vybíráme za pomoci těch nejlepších kuchařů a specialistů," vysvětluje Jakub Karlíček z marketingového oddělení Pizza Coloseum. "U nás i např. pizzu připravujeme z italské mouky, italské mozzarelly i šunky,“ dodává. V nabídce má síť ale i těstoviny, mořské plody, steaky, saláty, dezerty, a další speciality, mezini nimiž nechybí třeba grilovaná chobotnice.

Personál restaurací včetně kuchařů prochází pravidelnými školeními, šéfkuchař každý měsíc v Itálii sleduje nové trendy v gastronomii, na které značka posléze reaguje například novinkami v nabídce. Od franšízantů Pizza Coloseum nevyžaduje vstupní poplatky, platí ale cca 500 tisíc za dokumentaci a realizaci projektu, samotné vybavení restaurace vyjde přibližně na tři miliony korun. Centrála doporučuje pro novou restauraci prostory o velikosti minimálně 400 m2, výhodou je možnost venkovního posezení. Návratnost investice bývá do dvou let.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015