Růst díky novým trendům
V letošním roce by se mělo podle prognóz mohlo dařit ve franšízingu firmám, které se orientují na kosmetiku, péči o vzhled a krásu. Mezi franšízové koncepty, působící v tomto oboru, patří v Česku a na Slovensku značka ENII-NAILS. Salony ENII-NAILS nabízejí nehtovou kosmetiku a služby zaměřené na nehtový design. Loni se značka ENII-NAILS rozrostla o franšízu v Olomouci a dvě nové pobočky na Slovensku, třetí slovenská franšíza se aktuálně připravuje k otevření v Košicích.
"Firmě celkově loni stouply obraty v ČR i SR, vede se i našemu zahraničnímu obchodu," říká jednatel ENII-NAILS Alojz Horný s tím, že značka hledá nové franšízanty v Ostravě, Hradci Králové, či Jihlavě. Obecně je koncept ale vhodný podle Horného do každého krajského města. Ideálním kandidátem pro franšízu ENII-NAILS je zodpovědný a cílevědomý člověk se zájmem o provozování salonu. Předchozí zkušenosti v oboru či s podnikáním nejsou potřeba.
Vyšší výdělky díky novým trendům
Od stále rostoucí konkurence se firma z Uherského Hradiště snaží odlišit investicemi do reklamy, prezentací na veletrzích, a především rychlou reakcí na novinky a trendy na mezinárodním trhu s kosmetikou. Mezi ty poslední patří například zjednodušování a zrychlování procedur při ošetření rukou a nehtů v salonech, kdy zákaznice již nemusí trávit v pobočkách ENII-NAILS tolik času. Stejně tak salony díky zlepšování služeb stihnou obsloužit více klientek, a mají tak možnost dosahovat vyšších výdělků.
Jaké podmínky platí pro nové franšízanty ENII-NAILS? Centrála nepožaduje poplatek za získání licence. Franšízant dostává naopak zdarma marketingové materiály a pomoc při nutných úpravách provozovny. Prvotní investice, která zahrnuje i naskladnění zbožím, začíná již od 145 tisíc korun. Návratnost investic bývá asi jeden rok, smlouvy se podepisují na dobu 5 let. Franšízanti mají zajištěnou také exkluzivitu v dané lokalitě, a 35% slevu na nákup značkových produktů. Kromě služeb se partneři ENII-NAILS věnují i různým školením a vzdělávání v oblasti nehtového modelingu a designu.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Během letošního roku bychom měli otevřít desítky nových prodejen," říká Aleš Urbánek, CEO sítě prodejen drogerie Drogeo.
Na trhu působí značka Drogeo více jak 7 let. Nyní chce svými pobočkami pokrýt celou republiku. Pomoci by jí v tom měli franšízanti.
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Franšízanti Refan mohou svůj byznys rozjet v nákupním centru i mimo něj. Jaká investice na ně čeká?
Prodej parfémů Refan je příležitost pro rozjetí nového podnikání nebo k rozšíření nabídky toho již fungujícího. Jaké hledá značka franšízanty?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.