Nadšení je pro nás víc než zkušenosti

"Ideální byznys by měl v rozumném časovém období generovat zisk, být atraktivní díky inovativním technologiím, a měl by vytvářet příjemné pracovní prostředí. Začít podnikat s takovým konceptem by mělo být jednoduché a rychlé. Všechny tyto podmínky splňují značky Easy Wine & Easy Beer," říká franšízový manažer Juris Roganovs.
Pondělí
05.03.2018
Koncept restaurací Easy Wine & Easy Beer je jednoduchý, inovativní, a výdělečný. O výhodách podnikání s lotyšskou značkou hovořil franšízový manažer Juris Roganovs.
 

Jak a proč jste se rozhodli značky Easy Wine & Easy Beer rozšiřovat skrze franšízy?
Zakladatelé konceptů Easy Wine a Easy Beer jsou úspěšní obchodníci, kteří pracují v mezinárodním průmyslu. Cestovali hodně po světě a v posledních letech navštívili nejúspěšnější bary a restaurace v různých zemích. Počínaje hlubokým pochopením toho, co obecně leží za úspěšnými koncepty restaurací, spojili tým profesionálů světové úrovně, a vytvořili restaurace Easy Wine a Easy Beer.

Jejich vizí bylo využít všechny prvky "klasické“ úspěšné restaurace jako je atmosféra, skvělé jídlo, rychlý servis, a zkombinovat je s nejvyspělejšími inovacemi v odvětví stravování tak, aby vznikla "restaurace budoucnosti“. Trvalo přibližně 2 roky, než se podařilo uvést do provozu první pobočku.

Jak probíhal proces přípravy na franšízy a jak dlouho trvalo, než dostal koncept svoji dnešní podobu?
Rozvoj franšízového balíčku trval přibližně rok. Všechny obchodní procesy byly podrobně popsány v kompletním provozním manuálu. Byly vytvořeny a testovány různé podpůrné nástroje a vzdělávací programy pro franšízy.

Co rozlišuje tento podnik od ostatních konkurentů ve stejném odvětví?
Dá se říci, že se lišíme od ostatních subjektů v pohostinství inovacemi a hodnotným marketingem, který přitahuje různé druhy věrných zákazníků a zefektivňuje náklady, což znamená vyšší zisky. Tím nejdůležitějším, co nás odděluje od ostatních gastronomických značek na trhu, je ale skutečnost, že je náš podnik snadno ovladatelný, vzrušující a zábavný.

Jaký je ideální profil franšízanta, kterého hledáte?
Jsme opravdu přesvědčeni, že vášeň a závazek k tomu, co děláte, jsou důležitější předpoklady pro úspěch než předchozí znalosti nebo zkušenosti v oboru. Jsme schopni poskytnout všechny nástroje a materiály potřebné k vytvoření a provozování úspěšného podnikání, nicméně zkušenosti jsou samozřejmě výhodou.

Zpočátku jsme se chystali na velkou reklamu na franšízy, ukázalo se ale, že zájem a otázky přicházejí i od mnohých zahraničních hostů v našich restauracích. V současné době jsme tak v jednání ohledně poboček ve vhodných lokalitách a městech jako je Praha, Varšava, Budapešť, Rotterdam, Oslo, Moskva, Bělehrad a dokonce i Dubaj.

Za jak dlouho po zahájení podnikání dosahují vaše franšízy ziskovosti?
V průměru naše restaurace dosahují ziskovosti od druhého měsíce provozu. Nabízíme franšízantům tzv. bezplatné období na první tři měsíce provozu. To je obvykle doba, kdy dosáhnou cílových příjmů. Období zotavení trvá obvykle 14 a 30 měsíců.

Proč si myslíte, že by si potenciální franšízant měl vybrat právě váš koncept? Jaké jsou jeho největší výhody?
V současné době nabízíme jednu z nejlepších franšízových příležitostí na trhu. Ziskovost tohoto obchodního modelu je vyšší než průměr a nadšení tak velké, že se s námi nemůže nyní nikdo rovnat. Náš tým neustále investuje do různých inovací v oblasti softwaru a hardwaru. Naši partneři si mohou být jisti, že dostanou speciální tým odborníků a budou mít k dispozici jejich podporu na každém kroku. Podpora ze strany franšízora ​​je jedním z nejdůležitějších faktorů úspěchu v každé franšízové síti.


Další informace o franšíze Easy Wine & Easy Beer naleznete v Katalogu franšíz.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

1 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Myslíte si, že je na českém trhu ještě potenciál pro další nové franchisy z oboru fast food řetězců?

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014