Byznys z úspěchu ostatních
V příštím školním roce oslaví značka 2plus2 Škola matematiky již 5. výročí fungování na českém trhu. Polský vzdělávací koncept zastupuje v Česku od roku 2014 držitelka master-licence Alena Koubková. "Za tu dobu se nám podařilo otevřít 16 franšízových poboček. Ročně otevíráme průměrně 4 pobočky, rádi bychom v příštím roce otevřeli již dvacátou. Přednostně hledáme nyní franšízanty v Brně, Olomouci, Zlíně, Jihlavě a Ústí nad Labem," říká.
Koncept se podle jejích slov neustále vyvíjí a zlepšuje. "Jdeme hlavními dvěma směry: rozšiřování nabídky našich vzdělávacích programů a učebních materiálů pro klienty, a vývoj nástrojů pro lepší a jednodušší vedení našich poboček pro franšízanty," vysvětluje Alena Koubková. Nabídka její společnosti Business Language Center na doučování a vzdělávání dětí zahrnuje kromě matematiky také další vyučovací předměty jako je fyzika, český jazyk nebo angličtina.
Vyniknout a uspět
PŘEČTI ČLÁNKY
Marta Toulová je majitelkou jednoho z nejvíce rostoucích franšízových center Helen Doron English v Českých Budějovicích. Zeptali jsme se jí, jaký je její recept na úspěch.
Vzdělávací franšíza Logiscool chce proniknout dál do regionů. Může zde fungovat více jak 30 poboček.
Školy Maple Bear vznikají díky franšíze po celém světě a využívají dobré pověsti kanadského vzdělávacího modelu. V Česku míří do největších měst.
Williama, prince z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Líbí se mu jeho přístup, který v dětech vzbuzuje nadšení pro techniku. Zaujme i franšízanty v Česku?
„Vzdělávací workshopy jsou naším nejžádanějším produktem. Proto se na ně zaměřujeme v novém obchodním modelu pro franšízanty,“ říká Kamila Holody z Edukida.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické