Změna je život i v Paříži
I letos se v pařížském komplexu Porte de Versailles uskuteční nejprestižnější událost evropského franšízingu. Jedním z hlavních témat 37. ročníku veletrhu Franchising Expo Paris bude ve dnech od 25. do 28. března 2018 změna profese a začátek nové kariéry prostřednictvím franšízingu. Přednáškám a diskuzím na toto téma bude v Paříži věnovaný jeden celý den. Na výstavě budou podnikatelé i návštěvníci těžit ze zkušeností a rad řady odborníků a expertů (bankéři, právníci, účetní, poradci, zástupci francouzské federace i mezinárodního franšízového sektoru, atd). Na programu je celkem více než 100 workshopů a školení, na které je vstup pro návštěvníky veletrhu zdarma.
Franchise Expo v Paříži pomáhá každoročně rozvíjet franšízové sítě ve Francii a na mezinárodní úrovni tím, že umožňuje tisícům podnikatelů realizovat svůj sen o založení vlastního podniku. "Začínající franšízanti nejsou na své první podnikatelské krůčky sami, mohou se spolehnout na proslulost a know-how značky a využít plné podpory franšízové sítě včetně potřebných školení. Pro podnikatele tak znamená franšízing výhodu hned ve třech směrech: přináší jim nezávilost, minimální investiční riziko, i další specifika franšízového podnikání," uvedla hlavní delegátka French Franchising Federation Chantal Zimmer.
Aplikace jako nový pomocník
Podle průzkumů až 45 % začínajících podnikatelů ve Francii uvažuje o zakoupení franšízové licence, přitom zahraniční koncepty tvoří jen 7 % tamního franšízového trhu. "Ve Francii existuje 1 900 franšízových sítí. To představuje 71 508 provozoven, které vytvářejí 619 000 pracovních míst, a jejichž roční výnosy se neustále zvyšují. Tento ekonomický model je velmi efektivní a prosperující, a nabízí mnoho příležitostí nejen franšízovým sítím, ale také lidem kteří se chtějí pustit do dobrodružství a podnikání, a to buď jako součást změny své kariéry, nebo proto, že chtějí založit či rozšířt vlastní firmu," dodává ředitelka Franchise Expo v Paříži Sylvie Gaudy s tím, že pro podnikatele je franšízing obecně příležitostí k velkým životním změnám.
Letos francouzský veletrh přivítá více než 550 vystavovatelů z 25 zemí, kteří budou zastupovat 480 franšízových značek a 90 průmyslových odvětví. Jednou z novinek má být v Paříži pro návštěvníky online aplikace "Moje franšíza", která má za úkol jim pomoci se orientovat v programu, upozornit na zajímavé akce v jeho rámci, najít místo konání, a podobně. Česko bude už podruhé prezentovat QuickGame. Silně zastoupení by v Paříži měli mít výrobci a prodejci automobilů, bicyklů a motocyklů (a služeb s tím spojenými), zástupci služeb z oblasti krásy, zdraví a fitness, franšízové sítě specializující se na ubytování, bydlení a domov, své know-how představí v Paříži také asi 60 gastronomických značek.
Více informací o programu, účastnících, mluvčích, diskusních tématech, obrázcích z předchozích akcí a dalších informací veřejného zájmu najdete na adrese http://www.franchiseparis.com/ nebo u organizátora výstavy:
Elsa Anglade
Marketing & Communication Director
Phone : +33 (0)1 47 56 21 32
elsa.anglade@reedexpo.fr
PŘEČTI ČLÁNKY
Originální vzdělávací franšízový program pracuje s oblíbenou dětskou stavebnicí. Čím by mohly jejich kurzy zaujmout u nás?
Zajistěte si obchodní úspěch na Franchise Expo v Budapešti 4. dubna 2024. Objevte dynamické příležitosti a navazujte kontakty s inovátory v oboru.
Ve dnech 16. až 18. března 2024 se koná Franchise Expo Paris 2024, největší evropská událost v oblasti franšízingu. Co se chystá?
V Bruselu se udílely ceny Evropské federace franšíz. Ze značek, které míří na náš trh, získali ocenění Mail Boxes Etc.
Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI