Broker Consulting má první franšízantku provozující více OK POINTů

Vilém Podliska, obchodní ředitel Broker Consulting, Petr Hrubý, statutární ředitel Broker Consulting, a Jitka Přibylová, franšízantka OK POINT při slavnostním otevření v Karlíně.
Jubilejní 30. OK POINT v Praze na Rohanském nábřeží otevřela Jitka Přibylová. Ta už úspěšně provozuje pobočku v Klimentské ulici a připravuje k otevření další, na Waltrovce v Praze.
 

V druhé polovině února byl otevřený jubilejní 30. OK POINT v Praze na Rohanském nábřeží v Karlíně, jehož provozovatelkou je Jitka Přibylová. Ta už úspěšně vede i OK POINT v Praze v Klimentské ulici. Stala se tak první franšízantkou Broker Consulting, která provozuje více než jednu pobočku. A u dvou nekončí, v dohledné době připravuje k otevření další, také v Praze na Waltrovce.

Jitka Přibylová před otevřením první franšízy budovala úspěšnou kariéru v Broker Consulting jako ředitelka. Ale na podzim 2015 přišel zlom, který ji nasměrovat trochu jiným způsobem.

„Ten koncept finanční pobočky, kde na jednom místě lze vyřešit finanční, bankovní i realitní služby, mě nadchl, už když ho Broker Consulting představoval v roce 2015. Viděla jsem to jasně: klient už nemusí řešit tady bankovní účet, támhle pojištění, a chce-li ještě koupit nemovitost, uhánět realitního makléře. To aby si vzal půldenní dovolenou... Jenže najednou přišly Broker Consulting a mBank s konceptem, kde se toto všechno dá zvládnout během návštěvy jedné pobočky. Wow, řekla jsem si tehdy, to posouvá klientský servis do úplně jiných výšin,“ vzpomíná Jitka.

OK POINT v Klimentské ulici je ten vůbec první, který Broker Consulting ve spolupráci s mBank otevřeli. Koncept je postaven na komplexnosti finančních a realitních služeb spolu na jednom místě. Unikátní službou, kterou jednotlivé pobočky bank či pojišťoven disponovat nemohou, je sestavení dlouhodobého finančního plánu s možností sjednat produkty napříč celým trhem.

Jitka Přibylová k tomu dodává: „Cítila jsem příležitost a silnou motivaci se do toho projektu zapojit a být jeho součástí. Uspět a nabídnout nejen stávajícím, ale i budoucím klientům vysoce nadstandardní služby, jež jinde nenajdou. Franšíza pro mě byla nová výzva a nikdy jsem nepochybovala, že díky ní získám nové zkušenosti v oblasti financí i vedení týmu.“

Na OK POINTu zprostředkováváme klientům zážitek z plánování vlastní budoucnosti

expo varsava 2017 raj klobas

Další dvě výhody, které kterými OK POINTy disponují, jsou vkladové bankomaty Broker Consulting, kam mají klienti mBank možnost vložit hotovost na účet bez poplatku, a také samoobslužná zóna vybavená tablety.

„Moderní a digitální technologie jsou pro Broker Consulting základem, pracujeme on-line na tabletech, bez zbytečného papírování. Pilířem je aplikace Brok, která klientům pomáhá pochopit, o čem je Finanční plán Broker Consulting. Kromě sjednávání přináší zákaznický zážitek. Klient si díky ní umí představit, jaký bude výsledek našeho plánování za desítky let,“ vysvětluje franšízantka.

Dva, v dohledné době dokonce tři OK POINTy představují pro franšízantku opravdu dobrou koordinaci, skvělý timemanagement a zejména tým lidí. A na ten Jitka nedá dopustit: „Musíte vědět, co po týmu chcete, jaké očekáváte výsledky a jak k nim ten který člen týmu konkrétně přispěje. Jako franšízantka pro ně musím být vzorem, který následují. To vnímám jako nejdůležitější. Tým ve mně musí vidět lídra a já naopak musím vědět, že se na něj mohu spolehnout za všech okolností. Takový stav nazývám skutečně svobodným podnikáním.“