Extéria Market, obchod s bezpečností

Úspěšně vedená franšíza Extéria Market znamená pro svého majitele do 5 let velmi zajímavý pasivní příjem, tvrdí majitelé nové tuzemské značky
Čtvrtek
10.05.2018
Nová značka Extéria Market umožní prodej značení, hasicích přístrojů, lékárniček a všeho pro bezpečnost a požární ochranu.
 

Franšízový obchodní koncept Extéria, který zabezpečuje podnikajícím subjektům zajištění zákonné oblasti bezpečnosti práce a požární ochrany, přišel na trh s novým brandem Extéria Market. Jeho pobočky jsou zcela novým obchodním místem. Franšízanti v pobočkách budou moci rozšířit své působení kromě služeb i o prodej bezpečnostního značení a tabulek, hasicích přístrojů, lékárniček, a všeho potřebného pro bezpečnost a požární ochranu.

Nevíte si rady jak ošetřit bezpečnost práce ve vaší firmě? Chybí vám třeba hasicí přístroj? V Extéria Marketech najdou podnikatelé napříč obory veškeré informace a poradenství v oblasti bezpečnosti práce, požární ochrany i životního prostředí, které při podnikání musíte splňovat. Ideálním místem pro umístění pobočky je proto městské centrum. Tým Extéria navrhne pro každého zákazníka a jeho oblast podnikání komplexní řešení zákonných povinností za nízké náklady, a zároveň také doporučí nejvhodnější výběr i umístění bezpečnostního značení. Vše přesně na míru tak, aby již klient sám nemusel nic řešit.

Čtvrt milionu stačí

První Extéria Market byl letos otevřen v Ostravě, následoval další také ve Zlíně a Pro zájemce připraveny k dispozici další regiony, ve kterých je možno otevřít pobočku, tak, aby byla zachována územní exkluzivita. Za zmínku stojí například lukrativní místa ve městech Plzeň, České Budějovice, Praha, Mladá Boleslav, Česká Lípa, Litoměřice, Liberec, Hradec Králové, Šumperk, Olomouc, Znojmo a další. "Franšízové Extéria Markety plánujeme postavit v každém okrese České republiky, kde je pro naše budoucí partnery připraveno nemálo potenciálních klientů, lačných po zajištění komplexních služeb," uvádí společnost Extéria.

Již při otevření pobočky Extéria Market franšízant vytváří obrat a má příjem. Nemusí tedy čekat a investovat vlastní finanční prostředky do dalšího provozu. Poplatek za licenci je 250 000 korun. Uchazeč o novou franšízu by měl být podnikatel s obchodními zkušenostmi, měl by mít obchodní talent a měla by ho bavit práce s lidmi. Za úkol bude mít ochraňovat franšízovou značku a dodržovat pravidla sítě. Musí také doložit svou trestní bezúhonnost. Jeho výhodou bude obchodní praxe a znalost místních poměrů a kontaktů.