Dierre Trade chce naučit zákazníky pít víno. Licence pro franchisanta přijde v Polsku na 140.000 korun.
Čtvrtek
27.08.2009
Polský franchisový systém vinoték Dierre Trade chce proniknout také na český trh
 

Polský franchisový řetězec, který provozuje fonotéky pod značkou Dierre Trade chce mimo rozvoje v Polsku zamířit i do zahraničí. Vedle Slovenska a Bulharska má zájem také o trh v České republice.

Doma menší, již míří za hranice

Dierre Trade provozuje v Polsku dvě provozovny, z toho jednu franchisovou. Vedle rozvoje v zahraničí se zaměřuje franšízový systém také v Polsku, kde chce postupně vybudovat provozovny v každém vojvodství.

Investice 140.000 korun

Potenciální franchisant musí disponovat prodejními prostory o velikosti 40-80 m 2. Licence za vstup do sítě přijde v Polsku na zhruba 140.000 korun. Podle majitelů sítě by se měl podnik dostat do bodu zvratu již v prvním čtvrtletí po rozjezdu provozovny.