Podnikám ve svém a dobře vydělávám

Velké plány / Poradenské centrum Stanislavy Liškové patří mezi TOP 3 v rámci sítě Partners. Ta má aktuálně 81 poboček. Vizí společnosti Partners je však mít po celé republice 200 bankovních a poradenských poboček.
pondělí
19.11.2018
Kombinace toho nejlepšího z banky a finančního poradenství stála za rozhodnutím Stanislavy Liškové vést jako franšízantka pobočku Partners market v Brně.
 

Dlouhá léta působila Stanislava v rámci společnosti Partners jako klasická finanční poradkyně. Před třemi lety však odešla do franšízy a v Brně otevřela bankovní a poradenskou pobočku.

Myšlenka Partners marketů vznikla před více než šesti lety jako reakce na dvě věci. Tou první bylo zajištění kvalitního servisu všem klientům bez ohledu na to, zda jejich poradce po čase ještě v oboru je nebo ne. Druhou je fakt, že se odvětví finančního poradenství v posledních letech mění. „Více se profesionalizuje tím, jak vstupují v platnost různé regulace, kdy už poradenství nemůže dělat každý. Ale i klienti se mění. Nespokojí se s málem, více vědí nebo si informace sami ověří a zjistí. Díky kamenným pobočkám mohou i klienti z ulice, kteří nemají doporučení na dobrého poradce, získat kvalitní finanční služby, což skýtá velký potenciál,“ vysvětluje Stanislava Lišková. Právě to již tehdy pochopil její manžel se svým společníkem a rozhodli se příležitosti využít. Ona sama se do fungování brněnského Partners marketu zapojila až rok po jeho založení. Nejprve působila jako odborná výpomoc, dnes ho vede.

Know-how ověřené praxí

Když před lety manželé Liškovi s Partners marketem začínali, jednalo se o zcela nový franšízový koncept, kterému pomáhali prošlapávat cestu. „Řadu věcí jsme se učili za pochodu, ale poradili jsme si. Dnes už je koncept Partners marketů zavedený, vyzkoušený praxí a má připravené osvědčené postupy, které začínajícím podnikatelům usnadní cestu,“ vzpomíná Stanislava s tím, že zpětně vnímá, že i přesto, že byly začátky náročné, měli velké štěstí na lidi ve svém základním týmu, kteří tvoří jádro jejich pobočky a táhnou za jeden provaz.

V současné době patří pobočka, kterou Stanislava vede, k nejlepším třem v celé síti Partners market, která čítá celkem 81 marketů. To by se samozřejmě nepodařilo bez její usilovné práce, ale také bez podpory centrály franšízora. Ta představuje nejen servis back-office, IT systémů, aplikací, odborné podpory analytiků, právníků a marketingového oddělení. To vše mohou stejně jako franšízanti využívat i všichni poradci v síti. „Velmi užitečná je podpora zaměřená přímo na franšízový projekt. Zahrnuje například školení, sdílení know-how, nebo zdokonalování nastavených procesů,“ doplňuje.

Trend dnešní doby: Finance od A do Z pod jednou střechou

A jaká je práce přímo v Partners marketu? Tým na pobočce řeší s klienty prakticky všechno týkající se jejich financí – hypotéky, pojištění i investice a bankovní služby. „Klientský kmen rozšiřujeme akvizicí nových klientů, ať už ve spolupráci s realitní kanceláří, formou leadů z webových portálů, příchozích z ulice nebo na základě doporučení od spokojených klientů. Také servisujeme klienty poradců ze sítě a tam máme práce na roky dopředu,“ prozrazuje šéfová brněnské pobočky.

Mít pobočku v TOP 3 mezi všemi provozovnami sítě je jistě velký úspěch. Nicméně pro Stanislavu Liškovou tím práce nekončí. V současné době plánuje expanzi do Blanska. A nejen to. Je přesvědčena, že v každém větším okresním městě a v jeho okolí si lidé zaslouží finanční službu, která přesahuje možnosti zavedených bankovních, pojišťovacích, úvěrových institucí či stavebních spořitelen. „Mít vše pod jednou střechou a s otevírací dobou, kterou běžný člověk potřebuje, je trendem dnešní doby," dodává Stanislava Lišková.


Příležitost pro zájemce nejen z oboru / Franšízant Partners market by měl být všestranný podnikatel, obchodník, který umí hledat příležitosti a využívat je, soutěživý, proklientský, zároveň zodpovědný. Měl by být také inspirativním manažerem pro své kolegy na pobočce. Nemusí však být z oboru financí. Velká skupina úspěšných franšízantů přišla odjinud.