Módní franšíza
Do dalších nákupních center v Česku i na Slovensku chce módní značka Triumph proniknout díky spoluprací s franšízovými partnery. Momentálně na českém trhu funguje 26 poboček této původem německé značky, z nichž 12 je vedeno právě franšízanty. U našich východních sousedů jsou pak v provozu čtyři franšízy.
Zájemce o franšízovou licenci Triumph se musí připravit na investici od výstavby obchodu pohybující se mezi 15–35 tisíci eur. Její výsledná výše závisí na stavu, v jakém se nachází prostor obchodního centra, který si franšízant pro své podnikání vybral. Co se velikosti a umístění obchodu týká, ideální je, pokud má zvolený prostor 70 až 120 metrů čtverečních a nachází se v přízemí.
Při výběru franšízanta dává společnost Triumph přednost lidem, kteří mají s podnikáním či franšízingem již nějaké zkušenosti. Ty se totiž hodí zejména při práci se zaměstnanci, bez kterých se majitel obchodu se spodním prádlem neobejde. Standardně v jedné pobočce pracuje 3 až 6 zaměstnanců, konečný počet také souvisí s potenciálem, který dané nákupní centrum nabízí.
"V začátku podnikání poskytujeme franšízantovi podporu při výběru vhodného místa pro obchod a zároveň jsme mu pak nápomocni při jednání s obchodním centrem, která často nebývají snadná," říká Monika Kubrická, District Manager Franchise pro ČR a SR. Noví franšízanti také mohou těžit z poskytnutí nábytku zdarma a finančního bonusu na provedení počáteční investice. Samozřejmostí v dalších letech spolupráce je pak marketingová podpora a také pravidelné tréninky personálu, které jsou zejména v oblasti neustále se měnící módy nezbytné.
Historie značky Triumph sahá až do Německa koncem 19. století. V roce 1886 založili návrhář korzetů Johann Gottfried Spiesshofer a obchodník Michael Braun firmu Spiesshofer & Braun. Se šesti šicími stroji a šesti zaměstnanci začali vyrábět korzety ve stodole v jihoněmeckém Heubachu. Během několika let se firma rozšířila na 150 zaměstnanců.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Prosadit se v módní branži je v současnosti velmi obtížné. Řešením pro ty, co s tím chtějí začít, může být franšíza, třeba značky Esotiq.
„Pro zahájení franšízového podnikání je vhodná každá doba," říká Petra Tománková, manažerka pro rozvoj obchodní sítě pracovních oděvů Ardon.
Nejčtenější
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz