Trendy díky inovacím / Triumph se stal jednou z nejznámějších značek v oblasti výroby spodního prádla. Po celém světě je pověstný díky své znalosti tvarů a krásy ženského těla. Už od počátku byl kladen důraz na co největší pohodlí žen všech věkových kategorií, zakladatelé se snažili především o nahrazení tradičních materiálů novými a moderními, a o aplikaci špičkových technologií.
Středa
21.11.2018
Tradiční výrobce spodního prádla Triumph expanduje prostřednictvím licencí. Je novinkou v Katalogu franšíz.
 

Do dalších nákupních center v Česku i na Slovensku chce módní značka Triumph proniknout díky spoluprací s franšízovými partnery. Momentálně na českém trhu funguje 26 poboček této původem německé značky, z nichž 12 je vedeno právě franšízanty. U našich východních sousedů jsou pak v provozu čtyři franšízy.

Zájemce o franšízovou licenci Triumph se musí připravit na investici od výstavby obchodu pohybující se mezi 15–35 tisíci eur. Její výsledná výše závisí na stavu, v jakém se nachází prostor obchodního centra, který si franšízant pro své podnikání vybral. Co se velikosti a umístění obchodu týká, ideální je, pokud má zvolený prostor 70 až 120 metrů čtverečních a nachází se v přízemí.

Při výběru franšízanta dává společnost Triumph přednost lidem, kteří mají s podnikáním či franšízingem již nějaké zkušenosti. Ty se totiž hodí zejména při práci se zaměstnanci, bez kterých se majitel obchodu se spodním prádlem neobejde. Standardně v jedné pobočce pracuje 3 až 6 zaměstnanců, konečný počet také souvisí s potenciálem, který dané nákupní centrum nabízí.

"V začátku podnikání poskytujeme franšízantovi podporu při výběru vhodného místa pro obchod a zároveň jsme mu pak nápomocni při jednání s obchodním centrem, která často nebývají snadná," říká Monika Kubrická, District Manager Franchise pro ČR a SR. Noví franšízanti také mohou těžit z poskytnutí nábytku zdarma a finančního bonusu na provedení počáteční investice. Samozřejmostí v dalších letech spolupráce je pak marketingová podpora a také pravidelné tréninky personálu, které jsou zejména v oblasti neustále se měnící módy nezbytné.

Historie značky Triumph sahá až do Německa koncem 19. století. V roce 1886 založili návrhář korzetů Johann Gottfried Spiesshofer a obchodník Michael Braun firmu Spiesshofer & Braun. Se šesti šicími stroji a šesti zaměstnanci začali vyrábět korzety ve stodole v jihoněmeckém Heubachu. Během několika let se firma rozšířila na 150 zaměstnanců.


Globální úspěch / Z malého jihoněmeckého městečka se značka Triumph díky svým výrobkům dostala do 120 zemí celého světa.