Plná restaurace i správná trasa s Eazi-Apps
Britská značka Eazi-Apps patří mezi zástupce moderních technologií, které obohacují hlavně firemní marketing. Specializuje se především na podporu pro začínajícího podnikatele skrze mobilní aplikace, jeho vzdělávání a získávání dat a materiálů, potřebných k vybudování úspěšné společnosti. Prostřednictvím franšízové sítě prodávají její franšízanti aplikace do mobilních telefonů ve 25 zemích, a celkem nabízejí na 1500 produktů.
Eazi-Apps podnikům a podnikatelům pomáhá skrze speciální aplikaci zlepšovat obchodní obrat a zisky díky například vlastnímu firemnímu systému objednávek zboží jako jsou potraviny. Systém se specializuje také na všemožné pokročilé věrnostní programy, umí zajistit individuální komunikaci se zákazníky a cílovou skupinou, umožnit svým zákazníkům snadno najít také třeba směr trasy skrze GPS, nebo dokonce naplnit restauraci pomocí integrované tabulkové rezervace.
Orientuje se přitom přímo na některé podnikatelské obory jako je obchod s realitami a nemovitostmi, kdy se dokáže spojit se zákazníky společnosti, s níž spolupracuje, a generovat potenciální nové cílové skupiny tím, že rozešle a zpracuje formulář s údaji o jejich zájmu, i nákupu a prodeji nemovitostí. Uživatelé si poté mohou skrze aplikaci zobrazovat nemovitosti určené k prodeji či pronájmu, a vybírat si na dálku odkudkoliv, a dokonce si rovnou vybrat způsob platby za poskytnuté služby.
Klienti v každém oboru
Další cílovou skupinou Eazi-Apps jsou také účetní, právníci, fotografická studia, sportovní kluby, veterináři či lékaři, autoservisy a půjčovny, školy a univerzity, církve, a samozřejmě také všelijaké obchodní sítě. E-shopům nabízí Eazi-Apps aplikace pro objednávky a prodej přes telefon, či pro věrnostní programy. Umožňuje také posílat zprávy přímo zákazníkům. Společnost, která má centrálu v britském Leicesteru, zatím prostřednictvím Master-franšízanta Latzi Gubelinyho ze společnosti Latz Trade s. r. o., v ČR franšízanty teprve hledá.
„Licence pro obchodování s Eazi-Apps stojí jednorázově 8,5 tisíc eur bez DPH. Franšízant dostane na starost oblast s přibližně 400 tisíci obyvateli, za jednu aplikaci platí zákazníci přibližně 5 000 euro. Ceny jsou přitom doporučené, a každý obchodník má možnost poskytovat například množstevní slevy," upřesňuje Gubeliny. Podle propočtů centrály v Košicích tak franšízantovi stačí prodat 6 aplikací, aby se mu vrátila vstupní investice.
Další příjmy mu mohou plynout ze servisu, kdy se musí postarat například o aktualizace aplikací pro nové tipy telefonů. Podnikání v oblasti mobilních aplikací je podmíněno absolvováním školení s odborníky, případně účastí na online tréninku. Spíše než technický talent, znalosti a myšlení, je žádoucí ambiciózní osobnost se zájmem o dlouhodobou spolupráci.
PŘEČTI ČLÁNKY
Celosvětová franšíza The Alternative Board poskytuje manažerské a konzultační poradenství přes 30 let. V Česku poptávka po jejich službách roste, a proto hledají nové franšízanty.
Mail Boxes Etc. je franšíza pro ty, kteří hledají podnikání s mezinárodním úspěchem. To je případ i Saši Cvetojeviče, master-franšízanta pro jadranský region. Co zájemcům radí?
Finanční skupina Partners splnila podmínky ČNB a získala bankovní licenci. Svou činnost by měla zahájit v prvním čtvrtletí 2024. Jak to ovlivní franšízanty Partners Market?
„Každý rok se nám daří rozšiřovat působení o jeden až dva regiony,“ prozrazuje Jana Škabradová, Operation Manager franšízové sítě TAB Board CZ.
Franšízový projekt OK POINT zvítězil v soutěži Franchisa roku 2022. Své prvenství získal za vysokou kvalitu poskytovaných služeb, ekonomické výsledky a podporu franšízantům.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.