Sklizeno chce více
Na tuzemském trhu funguje v rámci této sítě 30 prodejen, jak pod značkou Sklizeno, tak i My Food a také dalších 20 pod hlavičkou Náš Grunt. Část z nich je provozována franšízovými partnery. Právě prodejny se na výsledných tržbách společnosti podílely z více jak poloviny. Jak prozradil ředitel společnosti Petr Borkovec, cílem pro letošní rok je zvýšit obrat stávajících obchodů o 15 %.
Na konci loňského léta zahájila síť Sklizeno spolupráci s dalším původem českým franšízovým konceptem Fruitisimo, když v pražském nákupním centru Galerie Butovice otevřela novou prodejnu, která tyto dvě značky spojuje. Ve spojení kvalitního jídla s čerstvými džusy a zmrzlinami vidí vedení firmy velký potenciál. Také proto se rozhodla po vyhodnocení tohoto projektu k jeho rozšíření do dalších regionů.
Dalším krokem, který Sklizeno v roce 2018 učinilo, bylo založení investičního centra pro podporu českých producentů potravin s názvem My Food Center. Jeho prostřednictvím se ve spolupráci s online prodejcem potravin Rohlík.cz snaží podporovat malé tuzemské výrobce potravin, kteří to s kvalitou myslí vážně. „Pokud každý malý výrobce bude mít svůj sklad a své auto, jezdit sám na zahraniční veletrhy, nakupovat suroviny za své ceny, mít vlastní experty na obaly a mít vlastní právníky, účetní, další odborníky a k tomu mít obchodníky objíždějící ty stejné obchody jako všichni ostatní malí výrobci, tak nemůže být ekonomicky úspěšný, růst a inovovat produkt. A my chceme, aby byli úspěšní. Jen díky tomu budou moci v Česku vznikat kvalitní potraviny ve velkém a za dostupné ceny,“ vysvětluje Petr Borkovec, ředitel Sklizeno, důvod jeho vzniku. Díky společnostem, ve kterých má Sklizeno prostřednictvím tohoto centra podíl, dosáhlo tržeb 205 milionů Kč.
Cílem vedení sítě Sklizeno je dostat kvalitní potraviny co nejblíže lidem. Jednou z cest, jakou se jí to daří, je projekt Fresh Pointů, kterým se zaměřuje na klientelu z řad zaměstnanců firem. „Máme už několik prodejen a bister v kancelářských parcích a víme, že zákazníci tam nepotřebují nakupovat víc než snídaně nebo svačiny, ale chtějí se i rychle najíst. Přitom mají vysoké nároky na kvalitu a Fresh Point je tak ideální řešení,“ říká Petr Borkovec s tím, že jde de facto o malé samoobslužné Sklizeno bistro.
PŘEČTI ČLÁNKY
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?
Nejčtenější
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!