Úklid v rukách profesionálů

Za čtvrt roku zpět / Náklady na rozjetí byznysu pod značkou NANO úklidy začínají na cca 150 tisících Kč. S návratností investice na pořízení franšízové licence může franšízový partner počítat v horizontu zhruba 3 měsíců.
pondělí
01.04.2019
Možnosti přenechat úklid domácností i firemních sídel na odbornících využívá stále více Čechů. Sází na to i nová franšíza na trhu – NANO úklidy. Tu lze pořídit již od 150 tisíc korun.
 

Tvůrci českého franšízového konceptu poskytující úklidové služby s využitím přípravků obsahujících nano částice mají v úmyslu rozšířit jeho působení do všech koutů republiky. V současné době tak cílí na města s více jak 40 tisíci obyvateli, uděluje však také licence zaručující územní exkluzivitu vztaženou na okres. První franšízové pobočky pak najdeme ve Žďáru nad Sázavou a v Břeclavi. „Hledáme schopné a spolehlivé franšízanty, kteří se chtějí rozvíjet pod ochrannou známkou NANO úklidy a podnikat v sektoru, který je bude bavit. Franšízu nabízíme i podnikatelům, společnostem podnikajících v jiných odvětvích, kteří chtějí rozšířit portfolio svých služeb,“ vysvětluje majitelka konceptu Romana Tvarůžková.

Franšízová licence NANO úklidy přijde zájemce spolupráci s touto značkou na 100 tisíc Kč. ZA tuto investici získá vstupní marketingový balíček obsahující polep vozidla, propagační materiály, reklamu na sociálních sítích, čisticí přípravky a přípravky pro péči o vozidla. Kromě úklidů domácností a firemních prostor totiž síť nabízí i čištění vozů. Na začátek podnikání by měl franšízant počítat také s investicí ve výši 50 tisíc Kč na pořízení základních čisticích strojů. V případě, kdy by franšízant vyřizoval i velké zakázky, mezi něž patří například péče o průmyslové či jiné velké objekty, je investice na zakoupení čisticí techniky vyšší.

Zájemci o franšízu se mohou na samém začátku rozhodnout, zda chtějí poskytovat zákazníkům kompletní nabídku služeb, nebo budou své portfolio rozšiřovat postupně. „Umožňujeme našim franšízantům začít s úklidy rodinných domů a např. péčí o vozidla. Následně jim pomůžeme získat další zaměstnance a realizovat tak větší zakázky. Necháváme volbu na samotném franšízantovi a jeho finančních možnostech v jeho začátcích podnikání,“ doplňuje Romana Tvarůžková s tím, že právě v tomto segmentu služeb koncovým zákazníkům vidí velký potenciál, a to jak pro celou společnost, tak hlavně pro její franšízanty. Důvodem je fakt, že časové vytížení Čechů je dnes opravdu velké, poptávka po úklidových službách je dlouhodobě neuspokojená a navíc každoročně roste.


Cenová svoboda / Poskytovatel licence svým franšízovým partnerům neurčuje ceny, za které mají služby poskytovat. Pomáhá jim ale s jejich nastavením. Každý franšízant tak má k dispozici manuál pro cenotvorbu. Zároveň franšízor provádí detailní průzkum trhu v lokalitě, pro kterou byla franšízová licence udělena.

Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014