Avex chce do čtyř let až 15 baumarktů
Franšízový koncept hobbymarketů Avex Baumarkt chce do roku 2013 provozovat v Česku 10 až 15 obchodů. Celkově chce mít síť v Česku 25 až 30 obchodů. V současnosti má připravovaná síť jeden obchod ve Valašském Meziříčí. V příštím roce chce řetězec otevřít první provozovnu na Slovensku, kde chce mít do roku 2013 šest až osm hobbymarketů. Na Slovensku počítá značka s celkem 10 až 15 prodejnami pro kutily. Firma to uvedla na svém webu.
Franšíza pro malé a střední města
Avex se chce orientovat na malé a střední města v Česku a na Slovensku. Jeho baumarkty by měly mít rozlohu 1500 až 4500 metrů čtverečních. Za firmou stojí franchisový poradce Aleš Tulpa a podnikatel Ivan Liška. Firma spolupracuje s německým franchisovým systémem BayWa.
Přes stovku prodejen
Na konci roku 2007 měla pětka největších hobbymarketů přes 100 provozoven pro kutily a zahrádkáře. Podle výzkumu Incoma Research loni utržily největší hobbymarkety rekordních více než 25 miliard korun, tedy o 1,5 miliardy více než před rokem. I přes rostoucí tržby chtějí majitelé další expanzi.
PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář