Více služeb na jednom místě / Majitel Partners marketu má k dispozici celé portfolio finančních produktů a poradenských nástrojů a paletu bankovních produktů a bankovní koutek s přímým přístupem do bankovního systému. Znamená to stovky produktů z oblastí spoření, úvěrů, investic, bankovních služeb, pojištění a asistenčních služeb.
Středa
12.06.2019
Podnikání ve finančnictví láká stále více lidí. Síť Partners marketů pozoruje zvýšený zájem o licence i díky spolupráci s Next Reality.
 

Na začátku letošního roku prozradilo vedení Partners finanční skupiny plán mít na konci letošního roku na trhu 100 bankovních a poradenských poboček – Partners marketů. Ačkoli to na začátku vypadalo jako velmi ambiciózní cíl, pomalu se stává realitou. „Od března se nám podařilo schválit 5 nových poboček a momentálně jednáme s dalšími 17 zájemci,“ říká ředitel franšízové sítě Partners marketů Martin Hrůša s tím, že dosáhnout magické stovky je silnou motivací pro celý franšízový tým.

Podnikání pod hlavičkou Partners market je pro franšízanty podle Hrůši zajímavé tím, že finanční franšíza díky komplexnosti služby patří s ohledem na poměr nákladů k počtu klientů k nejziskovějším na trhu. „Druhým silným motivem, který franšízanty do sítě láká, je snaha poskytovat komplexní finanční služby na vysoké úrovni a férověji než většina finančních domů v ČR. Toto nám potvrzují franšízanti, kteří k nám přišli právě s manažerských bankovních pozic,“ doplňuje Martin Hrůša.

O přínosu franšízové sítě pro hospodaření celé skupiny Partners svědčí její podíl na celkovém obratu společnosti. V současné době činí totiž 35 %. Ambice jsou však ještě větší, a to dostat se k 50 %. „To jde ruku v ruce s počtem poboček, ale také i s tím, jak se nám daří pokrývat celou republiku. Téměř 40 % obratu franšíz totiž tvoří různé leadové spolupráce a servisní činnosti, které hodně rostou podle toho, jak se nám daří rozšiřovat naši službu do různých končin v republice,“ vysvětluje Hrůša.

V letošním roce se také Partners markety pustily do spolupráce s českou realitní sítí Next Reality. I když je sice brzy na nějaké rozsáhlé hodnocení tohoto kroku, je fakt, že propojení s Next Reality přilákalo společnosti Partners první franšízanty. Začíná se také rozjíždět spolupráce na bázi předávání poptávek po nemovitostech nebo naopak po finančních službách ať už pro prodávající či kupující. Pozitivní vnímání tohoto „spojení“ tak Partners vede k jeho dalšímu prohlubování.


Téměř v polovině / Společnost Partners začala budovat síť kamenných bankovních a poradenských poboček Partners market v roce 2013. Dnes jich je na trhu více 80. Vizí společnosti je mít po celém Česku více jak 200 franšíz.