Sázka na hybrid
V Polsku otevřelo vedení této značky specializující se na prodej hybridních laků na nehty zatím poslední obchod v nákupním centru Starý pivovar v Poznani. Od zbylých prodejen, které na trhu má se liší zejména tím, že přímo v něm fungují dva nehtoví stylisté, kteří zájemcům o hybridní laky mohou hned na místě upravit jejich nehty. Jde o pilotní projekt sítě Semilac, která se jinak po celé zemi rozšiřuje prostřednictvím franšízových licencí, což má za cíl i u nás.
„Obchod ve Starém pivovaru bude hrát roli lakmusového papírku. Chceme prozkoumat, jaký potenciál tento náš zcela nový formát prodejny má, abychom jej případně mohli později využít v dalších lokalitách,“ vysvětluje Paulina Patelka, franšízová manažerka pro rozvoj sítě Semilac. Nová poznaňská pobočka tak bude první, kde se budou testovat veškeré novinky, které jsou stejně jako všechny další produkty vyráběny právě nedaleko Poznaně.
V Polsku se franšíza Semilac rozšiřuje zejména v prostorách nákupních center, svými pobočkami by tak chtěl poskytovatel licence, společnost Nesperta obsadit i ta česká. A nemusí to být cíl nereálný, vždyť k otevření prodejního ostrůvku Semilac v obchodním centru potřebuje franšízant zhruba 630 tisíc korun, což jako investice do vlastního podnikání není nijak obrovská částka. Za vynaložené finance získá franšízový partner pomoc při zařízení prostor a jejich vylepšování během trvání spolupráce, speciální IT software a také produkty, které jsou pro rozjezd obchodu nezbytné.
„Našim franšízantům pomáháme a radíme při výběru lokalit, ale také zprostředkováváme jednání s majitelem nemovitostí a podílíme se na podpisu nájemní smlouvy,“ dodává Paulina Patelka s tím, že velký důraz při spolupráci s franšízanty klade vedení značky na kvalitu poskytovaných služeb. Proto v rámci spolupráce garantuje odbornou přípravu zaměstnanců franšízanta. „Poradíme při výběru pracovníků, které pak školíme v oblasti prodejních a produktových dovedností. Poskytujeme také marketingovou podporu, vzděláváme franšízanty v marketingu prostřednictvím sociálních sítí, připravujeme pro ně propagační a marketingové materiály. Pomáháme při přípravě designu obchodu a uspořádání ostrova,“ doplňuje Paulina Patelka.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Během letošního roku bychom měli otevřít desítky nových prodejen," říká Aleš Urbánek, CEO sítě prodejen drogerie Drogeo.
Na trhu působí značka Drogeo více jak 7 let. Nyní chce svými pobočkami pokrýt celou republiku. Pomoci by jí v tom měli franšízanti.
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Franšízanti Refan mohou svůj byznys rozjet v nákupním centru i mimo něj. Jaká investice na ně čeká?
Prodej parfémů Refan je příležitost pro rozjetí nového podnikání nebo k rozšíření nabídky toho již fungujícího. Jaké hledá značka franšízanty?
Nejčtenější
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.