Nechceme být největší, ale nejlepší

WIN-WIN / „Tvoříme společně silné rovnocenné partnerství založené na respektu a vzájemných výhodách – jsme jen tak dobří, jak dobré jsou naše franšízy. Proto se aktivně staráme o dění v jednotlivých buňkách a naopak rady franšízantů ovlivňují dění v celé CENTURY 21," upřesňuje výhody spolupráce Tomáš Jelínek.
pondělí
02.09.2019
Tomáš Jelínek působí jako ředitel sítě realitních kanceláří Century 21 od letošního ledna. Se značkou má velké plány, chce rozšiřovat síť franšízantů i počet makléřů, jak prozradil v rozhovoru týdne.
 

Jaké cíle před sebou máte?
Cíle jsou dány dlouhodobou strategií, kterou jsme si odsouhlasili s majitelem, ale i s franšízanty. Naším společným cílem je být spolehlivým partnerem pro všechny naše klienty i makléře, být etalonem kvality poskytovaných služeb. Samozřejmě chceme také rozšířit síť našich kanceláří, navyšovat počet makléřů, a i realitních transakcí. Ale proto nelze čekat „divoký“ růst na úkor kvality. Víme, že pokud chceme nabízet ty nejlepší služby, potřebujeme mít ty nejlepší franšízanty a makléře.

Na jaře jste představili váš nový claim „Spolehlivé partnerství“. Co si pod tím máme představit?
Chceme být spolehlivými partnery pro naše klienty při zprostředkování realitních transakcí, pro naše makléře a samozřejmě i pro naše franšízanty. Nabízíme opravdu férový vztah a co nejlepší zázemí. V současné době běží spousta projektů: pracujeme na novém webu, na novém realitním systému, ladíme marketingové materiály a aktivity na podporu našich lidí, budujeme flotilu nových vozů. Velkým projektem je i práce na systému vzdělávání. Těch věcí je spousta. A to jsem ještě nezmínil věci, které již dlouho fungují a jsou součástí našeho know-how (oceňování nemovitostí, home staging, videoprohlídky, 3D skeny nemovitostí) Cílem je, abychom byli vnímáni jako ti nejlepší na trhu.

Je to vůbec naplnitelné? Realitní byznys se obecně netěší zrovna nejlepšímu renomé…
My v Century 21 víme, že při realitním zprostředkování nám klient dává obrovskou důvěru, často jsme průvodcem jeho největší životní investice. Právě díky systému vzdělávání, kodexu makléře a samozřejmě i kontrole kvality práce, věříme, že značka Century 21 bude znamenat jistotu těch nejlepších realitních služeb.

Konkurence na realitním trhu je podle mého názoru poměrně velká. Čím se od ní odlišujete?
Já nechci hodnotit konkurenci, to mi nepřísluší. Naším každodenním posláním je nabízet co možná nejlepší realitní služby našim klientům. Již v předchozích odpovědích jsem některé odlišnosti zmínil, jako třeba naše know-how, jak prezentovat nabízené nemovitosti. Nový claim „Spolehlivé partnerství“ má naši odlišnost vystihovat nejlépe. K tomu směřují veškeré naše kroky, od vzdělávací akademie přes podporu centrály, až k franšízantům a makléřům. Ti všichni vědí, že spokojený klient je ta nejlepší reklama. Protože jen spokojený klient za vámi přijde znovu nebo vás doporučí.

Jak se vás dotkne chystaná legislativní regulace realitních služeb (povinné zkoušky, přechod na vázanou živnost…)
Toho se nebojíme, naopak tyto snahy obecně vítáme a bereme je jako obrovskou příležitost. Realitní makléři jsou často průvodci celoživotních investicí, je správné, že budou kontrolováni. Máme propracovaný systém vzdělávání, takže se nás nová legislativa v negativním smyslu určitě nedotkne. Ve srovnání s individuálními realitními kancelářemi vždy budeme ve výhodě.

Century 21 v České republice je součástí globální sítě. Jak velkou výhodou to podle Vás je?
Century 21 je ve světě realit opravdový pojem. Je celosvětově největší realitní sítí, působí v 82 zemích, což přináší obrovskou výhodu nejen v know-how, které si můžeme v rámci sítě předávat, ale také v síle samotné značky. Ta naše navíc aktuálně prochází rebrandingem, který klientům představil nové logo se všemi doprovodnými prvky. Nový logobrand je mimořádně vyvedený a světové jedničce v realitách opravdu sluší. 

 


Cena podle velikosti / Investice do nákupu franšízové licence Century 21 se odvíjí od lokality uvažované pro provoz franšízy a její cena se směrem od Prahy k menším městům snižuje.

Populární na fóru

Jsme obchodníci, ne prodavači

Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...

3 komentář(e)
posledni 20.11.2014
Jsme obchodníci, ne prodavači

Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!

3 komentář(e)
posledni 14.11.2014
Jsme obchodníci, ne prodavači

Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti

3 komentář(e)
posledni 14.11.2014
Mobilní domy míří do Prahy

MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz  

2 komentář(e)
posledni 16.06.2012
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu

jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...

1 komentář(e)
posledni 04.04.2012
Asociace bez dvou realitek

Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...

2 komentář(e)
posledni 20.02.2012
Asociace bez dvou realitek

Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....

2 komentář(e)
posledni 14.02.2012
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda

myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.

1 komentář(e)
posledni 15.01.2012