CENTURY 21 nechce být největší, ale nejlepší!

WIN-WIN / „Tvoříme společně silné rovnocenné partnerství založené na respektu a vzájemných výhodách – jsme jen tak dobří, jak dobré jsou naše franšízy. Proto se aktivně staráme o dění v jednotlivých buňkách a naopak rady franšízantů ovlivňují dění v celé CENTURY 21," upřesňuje výhody spolupráce Tomáš Jelínek.
Tomáš Jelínek působí jako ředitel sítě realitních kanceláří CENTURY 21 od letošního ledna. Se značkou má velké plány, část z nich se již uskutečnila. Co konkrétně nabízí svým franšízantům?
 

Jaké cíle před sebou máte?
Cíle jsou dány dlouhodobou strategií, kterou jsme si odsouhlasili s majitelem, ale i s franšízanty. Naším společným cílem je být spolehlivým partnerem pro všechny naše klienty i makléře, být etalonem kvality poskytovaných služeb. Samozřejmě chceme také rozšířit síť našich kanceláří, navyšovat počet makléřů, a i realitních transakcí. Ale proto nelze čekat „divoký“ růst na úkor kvality. Víme, že pokud chceme nabízet ty nejlepší služby, potřebujeme mít ty nejlepší franšízanty a makléře.

Pokud by vám někdo z čtenářů chtěl pomoci v růstu, co mu můžete jako potenciálnímu franšízantovi nabídnout?
Na jaře jsme spolu s naší marketingovou agenturou prezentovali náš nový claim „Spolehlivé partnerství“. A to vystihuje vše. Chceme být spolehlivými partnery pro naše klienty při zprostředkování realitních transakcí, pro naše makléře a samozřejmě i pro naše franšízanty.

Co si pod tím máme konkrétně představit?
Nabízíme opravdu férový vztah a co nejlepší zázemí. V současné době běží spousta projektů: pracujeme na novém webu, na novém realitním systému, ladíme marketingové materiály a aktivity na podporu našich lidí, budujeme flotilu nových vozů. Velkým projektem je i práce na systému vzdělávání. Těch věcí je spousta. A to jsem ještě nezmínil věci, které již dlouho fungují a jsou součástí našeho know-how (oceňování nemovitostí, home staging, videoprohlídky, 3D skeny nemovitostí) Cílem je, abychom byli vnímáni jako ti nejlepší na trhu.

Je to vůbec naplnitelné? Realitní byznys se obecně netěší zrovna nejlepšímu renomé…
My v CENTURY 21 víme, že při realitním zprostředkování nám klient dává obrovskou důvěru, často jsme průvodcem jeho největší životní investice. Právě díky systému vzdělávání, kodexu makléře a samozřejmě i kontrole kvality práce, věříme, že značka CENTURY 21 bude znamenat jistotu těch nejlepších realitních služeb.

Čím se lišíte od konkurence?
Já nechci hodnotit konkurenci, to mi nepřísluší. Naším každodenním posláním je nabízet co možná nejlepší realitní služby našim klientům. Již v předchozích odpovědích jsem některé odlišnosti zmínil, jako třeba naše know-how, jak prezentovat nabízené nemovitosti. Nový claim „Spolehlivé partnerství“ má naši odlišnost vystihovat nejlépe. K tomu směřují veškeré naše kroky, od vzdělávací akademie přes podporu centrály, až k franšízantům a makléřům. Ti všichni vědí, že spokojený klient je ta nejlepší reklama. Protože jen spokojený klient za vámi přijde znovu nebo vás doporučí.

Jak se vás dotkne chystaná legislativní regulace realitních služeb (povinné zkoušky, přechod na vázanou živnost…)
Toho se nebojíme, naopak tyto snahy obecně vítáme a bereme je jako obrovskou příležitost. Realitní makléři jsou často průvodci celoživotních investicí, je správné, že budou kontrolováni. Máme propracovaný systém vzdělávání, takže se nás nová legislativa v negativním smyslu určitě nedotkne. Ve srovnání s individuálními realitními kancelářemi vždy budeme ve výhodě.

Jak velkou výhodou je být součástí celosvětové sítě?
CENTURY 21 je ve světě realit opravdový pojem. Je celosvětově největší realitní sítí, působí v 82 zemích, což přináší obrovskou výhodu nejen v know-how, které si můžeme v rámci sítě předávat, ale také v síle samotné značky. Ta naše navíc aktuálně prochází rebrandingem, který klientům představil nové logo se všemi doprovodnými prvky. Nový logobrand je mimořádně vyvedený a světové jedničce v realitách opravdu sluší. 😊


Chcete se i Vy stát součástí největší realitní sítě CENTURY 21? Neváhejte a kontaktujte nás emailem jiri.hruska@century21.cz nebo na telefonním čísle +420 602 439 243. Více informací najdete na www.zlatafransiza.czS každým zájemcem o franšízu zkonzultujeme jak důvody, tak i možnosti případné spolupráce. 


Proč CENTURY 21? / Náš franšízový koncept je celosvětovou jedničkou na zprostředkovatelském trhu rezidenčních nemovitostí. 48 let zkušeností zúročuje již 129 000 realitních makléřů v 82 zemích.
Více informací
Pokud chcete získat více informací, prosíme vyplňte kontaktní formulář. Vaše údaje budou zaslány přímo Century 21.
Více informací
Kontaktní formulář
Kontaktní formulář
If you see this, leave this form field blank