Investice do budoucnosti / Licenční poplatek, jež master-franšízantovi zaručí exkluzivitu na předem smluvené území, začíná na 50 tisících eur. Jeho konečná výše závisí na velikosti zvolené lokality. Náklady spojené s otevřením salonu Depil Concept se pohybuje od 26 do 34 tisíc eur.
pondělí
10.02.2020
Doma v Portugalsku a také v Polsku je franšíza DepilConcept lídrem trhu. Svými kosmetickými studii chce pokrýt i Česko, říká majitel značky Alessandro Lorenso.
 

DepilConcept se objevil na portugalském trhu před 13 lety a nabízí služby v oblasti dlouhodobého odstraňování chloupků, fotorejuvenace a péče o pleť. V současné době v rámci této značky působí více než 100 klinik, kterými prošlo doposud přes 200 000 klientů. Kromě růstu a rozvoje na domácím trhu byla franšízová síť také rozvíjena v Polsku, čímž vstoupila také do regionu CEE. A to je teprve začátek, oznamuje Alessandro Lorenso, zakladatel a majitel DepilConcept.

Máme za sebou rok 2019. Jaký byl pro franšízovou síť DepilConcept?
Jsem velmi rád, že mohu říct, že uplynulý rok byl pro řetězec DepilConcept tím nejlepším. Upevnili jsme svou pozici lídra na domácím portugalském trhu a také v Polsku. Podařilo se nám rovněž vstoupit na nový trh, a to do Srbska. Zde bychom do konce února měli otevřít třetí kliniku. Kromě toho se nám výrazně zvýšil průměrný obrat všech našich franšízantů.

Říkáte, že loňský rok byl tím nejlepším ačkoli na mezinárodních trzích působíte již 13 let. Co byste označil za hlavní milníky, díky nimž jste loni dosáhli takového úspěchu?
V době, kdy jsme přemýšleli o rozjetí podnikání, byla vosková depilace a trvalé odstraňování chloupků pouze součástí služeb nabízených v klasických kosmetických salonech. Poptávka po nich však byla tak vysoká, že nás napadlo, zda by nebylo nejlepší rozvíjet samostatnou síť specializovaných studií právě na depilaci. A právě tak vznikl franšízový systém DepilConcept. Úspěch celé společnosti a její další vývoj je důkazem, že naše rozhodnutí bylo před oněmi 13 lety správné.

A co bylo dál?
Po několika letech podnikání v Portugalsku jsme se rozhodli vstoupit na polský trh. Poté následovaly roky krize, kdy jsme se do další expanze nehrnuli, ale spíše jsme pracovali na stabilizaci sítě na těchto dvou trzích. Díky tomu jsme se jak v Portugalsku, tak i v Polsku stali lídrem trhu.  Čas udělat další krok přišel loni, kdy jsme otevřeli první franšízová studia v Srbsku.

Plánujete další expanzi?
Ano, i nadále máme chuť vstupovat do dalších zemí. Hledáme tak zájemce o master-franšízové licence, kteří by se v jednotlivých zemích postarali o etablování a rozšiřování sítě DepilConcept. Mezi země, které nás z hlediska další expanze zajímají, patří i Česká republika a Slovensko.

Jaké jsou hlavní cíle DepilConcept pro rok 2020?
V letošním roce se zaměříme na silnější podporu našich franšízových partnerů. Nabídneme jim více školení pro zaměstnance jejich poboček. Budeme i nadále zkvalitňovat naše služby. Pracujeme také na nových kampaních a rozvoji digitálního marketingu. To vše k přilákání nových klientů, kteří budou využívat služby DepilConcept.

A co se dalšího rozvoje sítě týká?
V tomto ohledu jsou naše cíle jasné. Určitě chceme udržet vedoucí pozice v Portugalsku a Polsku. V Srbsku chceme zdvojnásobit počet našich studií. Svou první pobočku chceme otevřít v Bosně a Hercegovině a pak také najít master-franšízanty pro tři nové trhy.


Šance ovládnout trh / „DepilConcept hledá master-franšízanta. Kandidát na něj by měl být ambiciózní a dynamický. S výhodou se zkušenostmi s franšízingem, řízením společnosti nebo v oblastech souvisejících s estetikou a krásou,“ upřesňuje majitel značky Alessandro Lorenso.