Příležitost pro podnikatele i nováčky

Jasný cíl / V letošním roce plánuje značka Bezvody.cz rozšiřování do nových regionů prostřednictvím regionálních partnerů – franšízantů. S jejich pomocí chce vybudovat silnou a dostupnou síť mobilního mytí automobilů po celé České republice.
Středa
12.02.2020
Franšíza Bezvody.cz šetří životní prostředí i čas. Kdo se může stát držitelem franšízové licence?
 

Značka Bezvody.cz, která zákazníkům poskytuje služby v oblasti ručního mytí aut, funguje na českém trhu od roku 2014. Zatím své služby nabízí v Praze a na Ostravsku. Nyní se rozhodla se svými službami oslovit zákazníky i v dalších regionech, a to prostřednictvím franšízových partnerů. V první fázi cílí na krajská města s vyšší koupěschopnou poptávkou. Konkrétně se tak jedná zejména o Brno, Plzeň, České Budějovice, Olomouc a Hradec Králové.

Příležitost zapojit se do tohoto konceptu nabízí firmám, které již služby v segmentu auto-moto svým zákazníkům poskytují a franšíza je tak pro ně vhodným doplňkem k rozšíření jejich portfolia. Může se jednat například o autoopravny, pneuservisy, autobazary, leasingové společnosti apod. Šanci získat licenci však mají i začínající firmy a jednotlivci, kteří mají pozitivní vztah k auto-moto segmentu, organizačního schopnosti a obchodního ducha.

Know-how i marketing

Investice potřebná pro rozjetí byznysu pod hlavičkou Bezvody.cz začíná na 150 tisících Kč. Konečná výše se odvíjí od velikosti regionu, ve kterém chce franšízant podnikat. Součástí franšízové smlouvy, kterou se svými partnery vedení sítě podepisuje, je i územní exkluzivita na předem dohodnutý region.

V rámci spolupráce předá franšízor prostřednictvím franšízového manuálu kompletní know-how a ověřené procesy potřebné k úspěšnému podnikání pod jeho značkou. Franšízant také získá zásoby mycích přípravků nebo kompletní pracovní oblečení. Samozřejmostí pak je i vstupní zaškolení v jednotlivých oblastech provozu od mytí vozů, přes obchodní procesy až po administrativu. Poskytovatel licence pomáhá svým partnerům také s marketingem a propagací služeb.

Podnikáním pod značkou Bezvody.cz může franšízant poskytovat služby, jejichž přidanou hodnotou je nejen ekologický přesah, ale také mobilita. Zákazník totiž nejezdí do klasické automyčky, ale mobilní tým přijíždí za zákazníkem na místo, které si sám určí. Stává se tak, že zákazníci služeb využívají například v době, kdy aktivně pracují.


Zákazníci na každém kroku / Se službami mohou franšízanti cílit na nejrůznější skupiny zákazníků. Starat se mohou jak o celé firemní vozové parky, tak i zákazníky nákupních center, nebo jednotlivé klienty. Služby Bezvody.cz mohou využít majitelé automobilů, karavanů, kamiónů, lodí, i motorkáři.

Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014