Subway finančně uleví franšízantům
Vedení franšízové sítě Subway v Česku oznámila 50% snížení franšízových poplatků. Namísto 8 % z obratu tak budou franšízoví partneři franšízorovi odvádět 4 %. Restaurace otevřené pro rozvoz tak mají v této nelehké době úlevu. Společnost plánuje tato opatření revidovat každý týden podle toho, jak se bude situace vyvíjet.
„Současná situace kriticky zasáhla gastronomické provozovny. Toto odvětví procházelo velmi složitým obdobím, negativně ovlivněné nárůstem nákladů na zaměstnance, zvyšujícími se nákupními cenami potravin a nyní jej zasáhlo to, co si nikdo nedovedl jen tak představit. Nejedná se jen o Českou republiku nebo Evropu, ale o veškerý globální trh. Věřím, že postupně budou učiněna taková opatření, která pomohou mnohým našim franšízantům situaci zvládnout, i když to nebude jednoduché. Vše závisí na tom, jak rychle se stávající pandemie COVID-19 dostane pod kontrolu,“ komentuje situaci ředitel pro střední a východní Evropu Subway Martin Princ.
Zaměřeno na prodej
Kromě výše zmíněného opatření zpřísnilo Subway už tak vysoké nároky na hygienu, které na jednotlivých pobočkách jsou. „Teď se každý den adaptujeme na nové nařízení vlády a vymýšlíme, jak ještě lépe ochránit zákazníky i zaměstnance. Když byly dveře restaurací ještě otevřeny, hned jsme odstranili ze zákaznické části víčka, nápoje, brčka, prostě vše, co bylo normálně volně k dispozici zákazníkům. Naši zaměstnanci běžně používají i několikrát za hodinu antibakteriální mýdlo, připravují jídlo v neustále měněných rukavicích. K běžným procesům jsme přidali monitoring zdraví zaměstnanců, platbu pouze kartou a nyní se soustředíme na rozvoz a výdej z okénka – ten také chceme mít co nejbezpečnější. Franšízanti téměř denně dostávají nové informace, co dělat,“ shrnuje Martin Princ.
Značka Subway má restaurace ve více než 100 zemích světa a je otázka, kolik z nich nebude situací ovlivněno. Koronavirus je nyní tématem číslo jedna pro zaměstnance společnosti i pro franšízanty vlastnící jednotlivé pobočky. Řetězec se ale s nadějí chystá na znovuotevření poboček a vymýšlí aktivity pro podporu prodejů. „Při aktuálním utlumení činností se soustředíme na alternativní způsoby, jak i nadále obsluhovat naše zákazníky. Čas využíváme i k přípravám na dobu po ukončení omezení provozu. Chceme se vrátit v plné síle,“ nastínil ředitel marketingu pro oblast střední a východní Evropy Milan Obetko.
O značce Subway®
- Založena v USA před více než 55 lety Fredem DeLucou a rodinným přítelem Petrem Buckem
- Restaurace s nabídkou čerstvě připravených sendvičů, wrapů a salátů, denně vytvoří přes 7 mil. sendvičů.
- Více než 21 tisíc franšízových partnerů na světě ve 100 zemích světa.
- V Evropě je přes 5 500 restaurací na 35 trzích.
- V ČR působí od roku 2003 a nyní má 14 otevřených restaurací.
- Všechny pobočky jsou franšízové.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...