Subway finančně uleví franšízantům

Rychlá reakce na změny / „Některé země střední a východní Evropy měly méně případů nakažených virem SARS-CoV-2, ale kroky pro zpomalení šíření viru byly daleko rychlejší a rozhodnější než na Západě. Například dříve než tamní kolegové jsme řešili zavírání provozu restaurací. Najednou jsme byli více připraveni na situace, které nastávaly, kupříkladu v komunikaci se zákazníkem online i offline, a také co se týče opatření v restauracích,“ říká tisková mluvčí Subway Irena Očková.
Pátek
27.03.2020
Dlouhotrvající snížení tržeb může být pro řadu franšízantů likvidační. Subway jim tak snižuje poplatky. Po odvolání opatření se chce vrátit v plné síle.
 

Vedení franšízové sítě Subway v Česku oznámila 50% snížení franšízových poplatků. Namísto 8 % z obratu tak budou franšízoví partneři franšízorovi odvádět 4 %. Restaurace otevřené pro rozvoz tak mají v této nelehké době úlevu. Společnost plánuje tato opatření revidovat každý týden podle toho, jak se bude situace vyvíjet.

„Současná situace kriticky zasáhla gastronomické provozovny. Toto odvětví procházelo velmi složitým obdobím, negativně ovlivněné nárůstem nákladů na zaměstnance, zvyšujícími se nákupními cenami potravin a nyní jej zasáhlo to, co si nikdo nedovedl jen tak představit. Nejedná se jen o Českou republiku nebo Evropu, ale o veškerý globální trh. Věřím, že postupně budou učiněna taková opatření, která pomohou mnohým našim franšízantům situaci zvládnout, i když to nebude jednoduché. Vše závisí na tom, jak rychle se stávající pandemie COVID-19 dostane pod kontrolu,“ komentuje situaci ředitel pro střední a východní Evropu Subway Martin Princ.

Zaměřeno na prodej

Kromě výše zmíněného opatření zpřísnilo Subway už tak vysoké nároky na hygienu, které na jednotlivých pobočkách jsou. „Teď se každý den adaptujeme na nové nařízení vlády a vymýšlíme, jak ještě lépe ochránit zákazníky i zaměstnance. Když byly dveře restaurací ještě otevřeny, hned jsme odstranili ze zákaznické části víčka, nápoje, brčka, prostě vše, co bylo normálně volně k dispozici zákazníkům. Naši zaměstnanci běžně používají i několikrát za hodinu antibakteriální mýdlo, připravují jídlo v neustále měněných rukavicích. K běžným procesům jsme přidali monitoring zdraví zaměstnanců, platbu pouze kartou a nyní se soustředíme na rozvoz a výdej z okénka – ten také chceme mít co nejbezpečnější. Franšízanti téměř denně dostávají nové informace, co dělat,“ shrnuje Martin Princ.

Značka Subway má restaurace ve více než 100 zemích světa a je otázka, kolik z nich nebude situací ovlivněno. Koronavirus je nyní tématem číslo jedna pro zaměstnance společnosti i pro franšízanty vlastnící jednotlivé pobočky. Řetězec se ale s nadějí chystá na znovuotevření poboček a vymýšlí aktivity pro podporu prodejů. „Při aktuálním utlumení činností se soustředíme na alternativní způsoby, jak i nadále obsluhovat naše zákazníky. Čas využíváme i k přípravám na dobu po ukončení omezení provozu. Chceme se vrátit v plné síle,“ nastínil ředitel marketingu pro oblast střední a východní Evropy Milan Obetko.


O značce Subway®

  • Založena v USA před více než 55 lety Fredem DeLucou a rodinným přítelem Petrem Buckem
  • Restaurace s nabídkou čerstvě připravených sendvičů, wrapů a salátů, denně vytvoří přes 7 mil. sendvičů. 
  • Více než 21 tisíc franšízových partnerů na světě ve 100 zemích světa.
  • V Evropě je přes 5 500 restaurací na 35 trzích.
  • V ČR působí od roku 2003 a nyní má 14 otevřených restaurací. 
  • Všechny pobočky jsou franšízové.

Hygiena jako součást byznysu / Ve všech provozovnách franšízové sítě Subway panují velmi přísná hygienická pravidla. Například ta týkající se nyní hojně propagovaného mytí rukou jsou obsáhlou součástí provozního manuálu.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015