Pandemie jako příležitost
Franšízový systém Extéria Market poskytuje svým klientům služby v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, která je v rámci České republiky i Evropské unie legislativně zpřísňována a vzhledem k vzniklé pandemii i více vyžadována ze strany státních kontrolních orgánu. Kvůli pandemické situaci je povinnost dodržovat BOZP pro všechny zaměstnavatele i OSVČ bez zaměstnanců daleko přísnější a mělo by se více dbát na dodržovaní zákoníků práce, hygieny práce, bezpečnostních předpisů a nařízení. Právě v tomto období potřebují zejména malí a střední podnikatelé podporu a rady, jak se ve firmách chovat, ještě více než před koronavirovou krizí.
Podle Miroslava Ramacha, zakladatele franšízového konceptu Extéria Market, lze očekávat, že po uvolnění nouzového stavu bude služba BOZP daleko více vyžadována u zaměstnavatelů, kteří si více uvědomí riziko z nákazy na pracovišti a ekonomické dopady na jejich podnikání. „Možnosti vzniku onemocnění COVID-19 by za určitých okolností mohlo být kvalifikováno jako nemoc z povolání. Chybějící pracovní síla a nemožnost výroby produktů má pak za následek těžké ekonomické dopady a krachy. Tomu lze předcházet kvalitním, a hlavně komplexním zajištěním opatření, která v boji proti tomu firmám pomohou. A to i včetně zastupování u probíhajících kontrol,“ doplňuje.
O nedostatek práce se tak franšízanti, kteří na tuzemském trhu provozují 18 poboček, nemusí strachovat. Vedení sítě pak navíc čeká, že by se mohlo objevit více zájemců o franšízové licence, kteří budou uvažovat o vlastním podnikání. V rámci franšízy získají územní exkluzivitu na okres, ve kterém chce působit, a tím i potenciální klienty, kterými jsou zaměstnavatelé z řad firem, úřadů, škol, domovů pro seniory apod. Těm mohou nabízet tzv. produktové balíčky, které kromě BOZP obsahují i služby týkající se požární ochrany.
PŘEČTI ČLÁNKY
„V nejbližších dvou letech chystáme otevřít až 10 nových franšízových poboček Extéria Market. Na řadě je i vstup na nový trh," prozrazuje zakladatel sítě Miloslav Ramach.
Franšízanti Extéria se nemusí obávat nedostatku práce, mají ji i díky legislativním pravidlům. Na jaké klienty cílí?
„Nároky na dodržování bezpečnosti práce a hygienických předpisů vlivem pandemie vzrostly. Franšízanti z toho těží,“ říká ředitelka sítě Extéria Market Lucie Šimíková.
Miroslav Beneš začal s franšízovým konceptem Extéria Market podnikat před necelým rokem. Co ho přivedlo k myšlence stát se franšízantem?
Zájem o franšízu Extéria Market v uplynulých měsících rostl. Je za tím chuť převzít odpovědnost za svou budoucnost a rozjet vlastní podnikání?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.