L´Occitane chce do menších měst
„Chceme se dále rozvíjet. Naší snahou je založit několik nových poboček také v menších českých městech,“ říká šéf systému L´Occitane v České republice Jozef Rams. Vhodnými místy jsou například nákupní centra či nádraží. Firma v České republice působí od roku 2004 a zatím provozuje osm poboček, převážně v Praze. Od roku 2004 však také působí v Plzni. Zatím poslední prodejnu otevřel systém v Brně. Společnost působí také v sousedním Slovensku.
Vůně Francie dobývá Česko
Francie, která je proslavená svou vůní a s ní spojenou kosmetikou, se snaží dobýt také český trh – i pomocí franchsingu. Síť Yves Rocher, která se také orientuje na krásu a kosmetiku, byla vůbec jedním z prvních franchisových systémů vstupujících na domácí trh. L´Occitane sází na původ svých výrobků přímo z proslulé oblasti Provence. Zvláštností také je, že firma v rámci své strategie používá na svých výrobcích již téměř 10 let etikety s Bradlovým písmem pro nevidomé.
Licence na 5 let
Franchisový systém L´Occitane poskytuje svým franchisantům licenci na pět let. Svým partnerům poskytuje také územní exkluzivitu. Podmínkou pro získání franchisy je investice do obchodu a jeho vybavení přibližně 1200 euro na metr čtvereční plochy.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...