Franchise s vůní Paříže
Koncem loňského roku otevřela Sabina Obluková, master franšízantka pro Českou a Slovenskou republiku první prodejnu v pražském OC Letňany, nyní přidala i e-shop. Po třech letech příprav se tak dostala do fáze hledání dalších fnašízantů, kterých nebude mnoho. Prostor pro toto zboží vidí v Brně, Ostravě a na Slovensku prozatím v Bratislavě.
Ve svém franšízovém podnikání tak skloubila zkušenost marketingové ředitelky, pozitivní vztah k hezkým věcem a jistotu v podnikání, jak sama říká: „Řekla jsem si, že zvlášť v době recese je menší riziko pustit se do podnikání s prověřeným konceptem a silnou značkou v zádech. Měla jsem kamarády, kteří provozovali jiné franšízové systémy, nechala jsem se inspirovat a hledala ten nejlepší pro mě. Rozjela jsem se na největší evropský franšízový veletrh do Paříže. Tam mě nadchl koncept společnosti Carré Blanc. Přemýšlela jsem, co mi na českém trhu chybí. Pojetí bytového textilu jakožto módní záležitosti se mi moc líbilo.“
Carré Blanc vznikla v roce 1982, specializuje se na kvalitní a designový bytový textil v kategoriích pro koupelnu, ložnici, kuchyň a dětské pokoje. Dnes provozuje 250 obchodů v sedmnácti zemích světa, loni dosáhla obratu 84 milionů eur.
Franšíza Carré Blanc patří k těm méně náročným. Nejde ani o internetový obchod za několik tisíc, ani o investici za desítky milionů korun. Celkem se investice pohybuje okolo 5 milionů korun. Důležitý je výběr místa pro obchod, v kvalitních nákupních centrech je většinou obsazeno a na místo se musí čekat. Správné místo a dobrá značka jsou předurčeny k úspěchu.
Více informací Vám ochotně poskytne redakce FranchisingINFO.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Nejčtenější
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář