Chceme i nadále budovat silnou značku a koncept šířit tam, kde je to ekonomicky smysluplné

pondělí
26.07.2010
říká Martin Šampalík, spolumajitelem franšízy The PUB.
 

Co Vás přivedlo na myšlenku samoobslužného pivního baru?
Přemýšleli jsme co by nás jako hosty bavilo a zároveň odstranilo některé problémy, které se běžně v restauracích objevují. Inspirace k úmístění výčepů na stůl přisla ze světa, kde se podobné myšlenky objevovaly v méně propracovaných variantách.

Máte další nápady, které jste nestihli uplatnit, nebo je produkt konečný?
Koncept se stále vyvíjí a i nadále se vyvíjet bude. Nedávno jsme napřiklad spustili The PUB Jukebox, který umožní zákazníkům z dotykových panelů na stolech objednávat oblíbené písničky z velmi široké databáze. Je to nová vychytávka, kterou si zákazníci velmi rychle oblíbili.

Chystáte se na zahraniční trhy?
Na zahraniční trh jsme již vstoupili. Aktuálně velmi intenzivně pracujeme na 1. franchise v Berlíně. Pokud se tam pilotní projekt osvědčí, budou další PUBy následovat. Uvažujeme o vstupu i na další trhy, ale budeme postupovat obezřetně.

Jaké máte další plány?
Osobně chci ještě dokončit magisterské studium na VŠE, kde mi zbývají dvě státní zkoušky. V podnikání chceme samozřejmě neustále zlepšovat naše služby a přinášet na trh další inovace.

THE PUB bude Váš jediný franšízový koncept nebo se chystáte na další téma?
Rozvoj konceptu nás zaměstnává natolik, že nechystáme jiné téma. V úvahu připadá pouze varianta konceptu, která by byla zaměřena na prodej levnějších značek piv, taková varianta by se pak mohla objevit i mimo centra měst, například v sousedství sportovních areálů, nebo na periferiích velkých měst.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015