Yves Rocher expanduje, nyní i na Slovensko
Kosmetická společnost Yves Rocher patří mezi první franšízory na českém trhu vůbec. V příštím roce oslaví již 20 let svého působení na území České republiky. První prodejna byla otevřena v roce 1991 ve Vodičkově ulici v Praze a postupně začaly přibývat další. V současné době jich je kolem 40 na celém českém území a součástí některých z nich je také kosmetický salon.
V roce 2009 se značka Yves Rocher rozhodla pro změnu vizuální identity. S novým logem byl také uveden nový koncept obchodů „Ateliér Rostlinné kosmetiky“. Právě do této nové podoby jsou všechny obchody upravovány. Nová tvář Yves Rocher vyjadřuje dynamiku a odráží tak filozofii značky, jejímž základem je kvalitní Rostlinná kosmetika pro všechny s důrazem na ochranu životního prostředí. Ateliér je ztělesněním dovedností a zkušeností značky a zároveň je návratem ke kořenům Rostlinné kosmetiky Yves Rocher ve vesničce La Gacilly v Bretani.
„Naše firma buduje prodejny velmi progresivně a snaží se kompletně pokrýt celý trh v České republice. Nemalý podíl na tom mají právě franšízanti“, říká Alena Záhorská, ředitelka Yves Rocher pro ČR a SR. Možnosti franšízové spolupráce s Yves Rocher jsou dvojí. Tou první je tzv. vázaná franšíza, kdy si franšízant pronajme hotový obchod. Druhým typem je čistá franšíza, kdy si franšízant buď prostory obstará sám, nebo je již vlastní. Tyto prostory se pak upraví dle norem společnosti. V obou případech je na začátku potřebný kapitál, a to 100 000 Kč jako vstupní poplatek, a 1,3 – 2 mil. korun na zakoupení zboží.
„Franšízant získá všestrannou odbornou pomoc a podporu v oblasti distribuce, kvalitně připravené marketingové kampaně a merchandising. Pokud se přidají osobní kontakty franšízanta v místě podnikání, osobní nasazení a znalost prostředí, úspěch je na dosah,“ dodává Alena Záhorská. V současnosti je v České republice možné získat do franšízy prodejny v Liberci, Jihlavě, Praze, Ústí nad Labem, Brně, Ostravě, Mladé Boleslavi a Plzni. Přesný seznam naleznete zde .
Podrobnější informace o franšíze najdete v našem katalogu franšíz, zájemci se mohou přihlásit v redakci nebo prostřednictvím formuláře na našich stránkách.
Od září 2010 působí kosmetická společnost Yves Rocher také na slovenském trhu pod názvem Yves Rocher Slovakia s.r.o. Během 2 měsíců se podařilo otevřít pět prodejen: 3 v Bratislavě – Obchodná, Avion Shopping Park a Polus - a 2 prodejny v Žilině – Aupark a Žilina Dubeň. Plánem je do budoucna vybudovat rozsáhlou síť kamenných obchodů. Vzorem, jak tento plán uskutečnit, je právě společnost Yves Rocher Česká republika, která svým slovenským kolegům předává dvacetileté zkušenosti a znalosti.
Pro zájemce o franšízu na Slovensku existují stejné možnosti jako pro české zájemce. Pro více informací se obraťte přímo na email yrslovakia@gmail.com.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...