Bridgestone chce získat větší podíl na trhu

Distribuční síť v ČR čítá přes 45 partnerů, 9 značkových prodejen a celou řadu nezávislých dealerů.
Úterý
19.04.2011
Distributor pneumatik provozuje v rámci ČR síť o 45 partnerských pobočkách, kterou zamýšlí zdvojnásobit.
 

Značka Bridgestone působí na českém trhu od roku 1994. Konkurenčnímu Continental patří přibližně 50% tržní podíl a o zbývající necelou polovinu trhu svádějí nelítostný boj všichni ostatní, včetně Bridgestone.

Bridgestone ČR by rád v budoucnosti zvýšil současný tržní podíl v ČR o 50 %. Tím by se zařadil mezi tři nejsilnější hráče na trhu. Jednou z cest, jak tohoto cíle dosáhnout, je budování unifikované partnerské sítě, zavádění nových nástrojů prodeje a poskytování intenzivnější podpory distribučních řetězců.

Jaroslav Třetina, tiskový mluvčí společnosti Bridgestone ČR s.r.o., exkluzivně pro portál FranchisingINFO.cz popisuje obchodní plány: „Základem pro vybudování silnější maloobchodní platformy bude společný podnik, který bude zastřešovat nákup nejrůznějších produktů za atraktivnějších podmínek. Současně s tím plánujeme, že počet partnerů zdvojnásobíme.“

Jak dále dodal, čistě internetový prodej zůstane nadále jen doplňkem obchodních aktivit v České republice. Přes internet se totiž relativně dobře prodávají pouze pneumatiky pro osobní vozy, zatímco odbyt nákladních, zemědělských a dalších speciálních pneumatik probíhá především tradičním způsobem.

V případě zájmu kontaktujte redakci FranchisingINFO.cz.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014