Připojením se k síti franchisant získá podporu ve všech souvisejících procesech jak v oblasti právní, personální, marketingové či technické, tak také v podobě informačního systému.
Čtvrtek
21.07.2011
UGO juice bar chce expandovat po celé ČR a SR. Franchisanty podpoří zejména marketingovými aktivitami.
 

Společnost UGO trade, s.r.o., provozuje juice bary značek UGO juice bar a B juicy. Koncept vznikl v roce 2006 v České republice a expandoval také na Slovensko. Nyní provozuje 8 vlastních a 3 franchisové pobočky v Česku a 1 franchisovou na Slovensku.

Franchisor aktivně sleduje nové možnosti expanze a za tím účelem vypracoval aktuální přehled o potenciálních lokalitách, které mají předpoklady k provozování juice baru. Na základě této analýzy chce získat zájemce o franchisu nejen do nových lokalit, ale také do již fungujících či právě připravovaných provozovnách v Brně, Ostravě a Mladé Boleslavi. „Kromě toho jsme připraveni jednat o jakýchkoliv jiných lokalitách v rámci celé České a Slovenské republiky, pokud v nich zájemci shledávají potenciál pro založení juice baru,“ míní Lukáš Prauss, obchodní ředitel sítě. V případě již konkrétního návrhu pobočky franchisor provede revizi daných prostor, sestaví SWOT analýzu a vypracuje finanční model odrážející potenciál a nároky konkrétní provozovny.

Jak dále ředitel uvedl, franchisant se v rámci sítě zapojí do marketingové strategie a aktivit, franchisor dbá o adresnou péči o zákazníka v podobě reakcí na dotazy, připomínek či návrhů. Zákazníci jsou pravidelně informováni o nejnovějších aktivitách, produktech a nabídkách prostřednictvím newsletterů a sociální sítě Facebook.

Podpůrným nástrojem, do něhož bude partner začleněn, je věrnostní klub pro zákazníky – UB FRESH club. Ve věrnostním klubu je v současné chvíli zaregistrováno na 20 000 členů. Členům jsou vydávány personální magnetické karty, jejichž prostřednictvím jsou zaznamenávány nákupní zvyklosti, jsou jim připisovány body za každý nákup, za nějž jsou pak odměňováni nejen produkty zdarma, ale také v den svých narozenin dostane každý člen drink zdarma. „V současné době chystáme pro naše členy v pořadí druhou letní soutěž, v níž mohou soutěžit o hodnotné ceny v podobě notebooků, kávovarů a fatboyů,“ popisuje nadcházející akci Lukáš Prauss.

Další marketingový nástroj spočívá ve vývoji a inovacích. Například v tomto roce seznamuje české zákazníky s exotickým ovocem.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015